اجرای پروژه‌های زیرساختی برای رفع معضلات ترافیکی تبریز کلید خورد

شهردار تبریز گفت: اجرای پروژه های زیرساختی برای حل معضلات ترافیکی در سال جاری کلید خورد.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر در این باره اظهار کرد: پیرو مصوبات شورای شهر عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح ارتش به عنوان نخستین پروژه سال ۹۹ آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: کار احداث این تقاطع کمی دیرتر از زمان مقرر آغاز شده است که دلیل آن، موضوع کرونا و تعطیلی روزنامه‌ها و تأخیر در برگزاری مناقصه است.

شهردار تبریز عنوان کرد: با این حال با انتقال و واگذاری پادگان ارتش و ایجاد کاربری‌های جدید در آینده احتمال تراکم و ترافیک در این منطقه وجود داشت و بر این اساس لازم بود تا تقاطع همسطح در این مسیر ایجاد شود.

وی افزود: از طرفی مسیر خیابان آزادی از جمله مسیرهای سرعتی است و در طول مسیر با احداث زیرگذر و روگذر تلاش شده تا خودروها بدون توقف حرکت کنند که در این راستا نیز ضرورت داشت تا این تقاطع غیر همسطح احداث شود.

ایرج شهین باهر عنوان کرد: با توجه به اینکه تقاطع ارتش، دو سال قبل مسیر گشایی و به شکل عرضی به شهید کسایی وصل شد، به نوعی ترافیک مرکز را به شهید کسایی انتقال داده است که احداث تقاطع غیر همسطح می‌تواند این میزان ترافیک را نیز کاهش دهد.

وی ادامه داد: احداث پروژه تقاطع غیر همسطح ارتش پس از تصویب شورای شهر از امروز آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم که در اسرع وقت این پروژه را به اتمام برسانیم.

شهردار تبریز یادآور شد: تلاش شهرداری تبریز این است که در سال جاری پروژه‌های ترافیکی زیرساختی برای پیشگیری از ترافیک عملیاتی کند..

کد خبر 424825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.