جو اصفهان تا فردا ناپایدار است/ کاهش ۳ درجه‌ای دما

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: آسمان اصفهان تا فردا ناپایدار است، در این بازه زمانی شاهد غبار محلی، تندباد و رعد و برق خواهیم بود.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی ناپایدار طی امروز و فردا در استان است.

وی افزود: این ناپایداری با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید، رگبار و رعد و برق در جنوب غرب، جنوب و مرکز استان و حتی مناطق شرقی و وقوع تندباد لحظه‌ای در شرق استان خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان افزود: برای مرکز استان نیز تا فردا ناپایداری جو پیش بینی می‌شود ضمن اینکه گرد و خاک محلی را تا فردا در شهر اصفهان خواهیم داشت.

وی به کاهش یک تا سه درجه‌ای دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اشاره کرد و گفت: دمای شهر اصفهان نیز در این بازه زمانی در سردترین و گرم‌ترین ساعات بین ۱۴ و ۲۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

علی عسگریان افزود: سردترین نقطه استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده بویین میان دشت با دمای ۶ درجه بالای صفر و گرم‌ترین نقطه نیز چوپانان با ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی شده است.

کد خبر 424818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.