اسکیت پتانسیل المپیکی شدن دارد

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: اسکیت ظرفیت المپیکی شدن را دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون اسکیت، مریم وفاخواه نایب رئیس فدراسیون اسکیت با مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

در این نشست که با حضور موسوی مدیرکل توسعه ورزش حوزه دفتر بانوان وزارت ورزش همراه بود، وفاخواه گزارش مبسوطی از عملکرد فدراسیون اسکیت در حوزه بانوان در بخش‌های قهرمانی، همگانی، آموزش و مسابقات در سال ۹۸ و همچنین اهم فعالیت‌های انجام شده این فدراسیون در زمان بحران شیوع بیماری کرونا تاکنون و برنامه‌های عملیاتی آینده آن را ارائه نمود.

فرهادی زاد ضمن تقدیر و تشکر از برنامه‌های انجام شده این فدراسیون در زمان شیوع بیماری کرونا در سطح هیئت‌های ورزشی استان‌ها برای مربیان و ورزشکاران و جامعه مخاطب اسکیت و نیز ارائه گزارش‌های به موقع عملکرد بخش بانوان اظهار کرد: فدراسیون اسکیت با وجود ورزشکاران مستعد و عناوین کسب شده در سطح جهانی و آسیایی در طی چندین سال اخیر، ظرفیت مناسبی جهت کسب سهمیه و حضور موفق در بازی‌های آسیایی و المپیک را دارد. در این مسیر دفتر معاونت بانوان وزارت ورزش حمایت همه جانبه خود در باروری و تقویت تمامی بخش‌های اجرایی و عملیاتی آن را به عمل خواهد آورد.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان همچنین در جهت توسعه ورزش بانوان در سطح هیئت‌های ورزشی استان‌ها به نکاتی اشاره کرد.

کد خبر 424813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.