۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
تعطیلی آرامستان سنندج در روز عید فطر

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: شهروندان در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان برای زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه نکنند زیرا ورودی‌های آن همچنان به دیلی مقابله با شیوع ویروس کرونا بسته است.

به گزارش ایمنا، توفیق سرفراز، اظهار کرد: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش این بیماری خطرناک، زیارت اهل قبور برای شهروندان ممنوع شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهت جلوگیری از تجمع شهروندان در آرامستان بهشت محمدی، محدودیت‌های ایجاد شد که خوشبختانه شهروندان هم در ایام همکاری لازم را با کارکنان این سازمان را داشتند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج عنوان کرد: کارکنان و کارگران این سازمان در این ایام با تمام توان و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، وظایف خود را انجام دادند.

سرفراز گفت: با هدف جلوگیری ابتلاء شهروندان به این بیماری و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی درهای آرامستان بهشت محمدی از اوایل اسفند ماه به روی زیارت کنندگان اهل قبور بسته شد.

وی خاطرنشان کرد: همواره در ایام اعیاد و روزهای پایانی ماه مبارک رمضان جمع کثیری از شهروندان جهت زیارت اهل قبور به این آرامستان مراجعه می‌کنند که به دلیل شیوع ویروس کرونا از شهروندان درخواست داریم جهت زیارت اهل قبور در روز عرفه عید فطر به آرامستان بهشت محمدی مراجعه نکنند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج یادآور شد: درهای آرامستان بهشت محمدی همچنان به دلیل شیوع ویروس کرونا برای زیارت کنندگان اهل قبور در روزها دوشنبه و پنج شنبه بسته است.

کد خبر 424812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.