نبرد اصفهان و تهران در آسیا/ سپاهان ۲-۰ استقلال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۲ + فیلم بازی

سپاهان و استقلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۲ به مصاف یکدیگر رفتند و این طلایی‌پوشان دیار زاینده رود بودند که موفق شدند راهی یک چهارم نهایی رقابت‌ها شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همآوردی‌های سپاهان و استقلال همواره از جذاب‌ترین رقابت‌های فوتبال باشگاهی ایران محسوب می‌شده است. حجم تبادلات بازیکن‌ها میان زردهای اصفهان و آبی‌های تهرانی آن قدر در سال‌های اخیر زیاده بوده که از شماره افتاده‌اند. یکی از این تقابل‌ها اما ویژه‌تر از بقیه محسوب می‌شود. جایی که در لیگ قهرمانان ۲۰۱۲ و مرحله یک چهارم نهایی دو تیم مقابل یکدیگر قرار گرفتند. نکته جالب اینجا است که در آن سال‌ها مسابقات مراحل حذفی آسیا به صورت تک بازی برگزار می‌شد و این موضوع باعث شد تا حساسیت مسابقه تمام ایرانی مرحله یک هشتم نهایی به اوج برسد.

بیشتر بخوانید: 

سپاهانی‌ها تا پاسی از شب شهر را روی سرشان گذاشتند

فوتبال جام باشگاه‌های آسیا؛ سپاهان ایران- استقلال ایران

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی، پس از دیدار سپاهان و استقلال:

حق با نویدکیا بود؛ پایتخت را به اصفهان ببرید

بازی در ورزشگاه مملو از تماشاگر فولادشهر آغاز شد و سپاهانی‌ها خیلی زود حاکم بلامنازع بازی شدند. دقیقه ۸ برونو سزار گل نخست را به قلب دروازه تیم تهرانی فرستاد. دقیقه ۳۵ نیز ضربه سر محسن بنگر دومین شلیک را به قلب استقلال وارد کرد تا این تیم با ۲ گل از طلایی پوشان اصفهانی عقب بیافتد. نیمه دوم نیز استقلالی‌ها کم رمق‌تر از آنی بودند که انتظار می‌رفت و به راحتی هر چه تمام‌تر تسلیم شدند و از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفتند.

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۲ - یک هشتم نهایی

استادیوم: فولادشهر، اصفهان

تاریخ برگزاری: ۲ خرداد ۹۱

سپاهان ۲-۰ استقلال

کد خبر 424810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 0
    بعد از فرمت جدید و رسمی آسیا استقلال حتی به فینالم نزدیک نشد