۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مارک ویلموتس از نجابت تا کلاهبرداری

مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال تنها به مدت هشت ماه دو مصاحبه کاملاً متفاوت را در خصوص ویلموتس انجام داده است و بعد از اظهار به نجابت او حالا از کلاه گذاشتن او سر ایرانی‌ها می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز _ چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه _ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "گاهی از نجابت ویلموتس خجالت می‌کشم " به مرور حرف‌های سال گذشته تاج در خصوص ویلموتس و قرارداد این سرمربی پرداخت و این اظهار به نجابت را در مقابل اعتراف دیروز تاج که اذعان کرده است ویلموتس سر ایران کلاه گذاشته است قرار داد، موضوعی که مشخصاً نشان می‌دهد هیچ سرمربی و شخص خارجی دلسوزی برای ایران ندارد.

"گل" با عنوان"کامیابی نیا معرفت به خرج داد زنک زد اما مجیدی نه" به اظهارات پدر متین قوسی نوجوان فوتبالیست قربانی کرونا پرداخت، کسی که دلخوری زیادی از استقلالی‌ها دارد و اظهار می‌کند که آنها از فوت متین قوسی می‌خواستند سو استفاده کنند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "مخالفت یحیی با جدایی همزمان انصاری و نادری" به پیشنهاد دریافتی باشگاه پرسپولیس برای جذب انصاری و مخالفت یحیی با جدایی او پرداخت، البته که ماندن انصاری منوط به رفتن نادری از تیم پرسپولیس است و اگر نادری در جمع سرخپوشان بماند احتمال جدا شدن انصاری مجدداً قوت خواهد گرفت.

"خراسان ورزشی" با عنوان "ویلموتس سر ما کلاه گذاشت" مشخصاً به اذعان روز گذشته تاج بعد از مدت‌ها سکوت پرداخت، اعترافی که شاید نشان دهنده ضرر بزرگ ایران در قرارداد ویلموتس نیز باشد.

"ایران ورزشی" با عنوان"بازیکن کرونایی برایتون من نیستم" به اظهارات علیرضا جهانبخش تنها لژیونر ایرانی شاغل در لیگ برتر جزیره بعد از اعلام شدن است مثبت کرونای یک بازیکن برایتون پرداخت، اظهار نظری که خیال فوتبال دوستان ایرانی را راحت می‌کند.

"پیروزی" با عنوان"حزب باد " به تغییر موضع برخی باشگاه‌ها نسبت به تعطیلی لیگ و معرفی قهرمان پرداخت، جایی که برخی مربیان و مدیران تیم‌های لیگ برتری از رضایت به معرفی شدن پرسپولیس به عنوان قهرمان گفتند.

"صدای سپاهان" با عنوان "تکلیف او در پایان فصل مشخص می‌شود نه حالا " به موضع باشگاه سپاهان در قبال بحث تداوم احتمالی همکاری با او پرداخت، موضوعی که البته در کنار آن باشگاه طلایی پوش اصفهانی مذاکره با سایر مربیان را تکذیب کرده است.

کد خبر 424768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.