۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
اسکار ۲۰۲۱ به تعویق می‌افتد؟

آکادمی علوم و هنرهای سینما شرایط تعویق مراسم اسکار را بررسی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از ورایتی، اگرچه تا ماه فوریه سال آینده میلادی خبری از نود و سومین مراسم اسکار نخواهد بود، اما براساس برخی گمانه زنی‌ها "آکادمی" در حال بررسی شرایط برای تعویق مراسم این شب بزرگ است.

یکی از منابع ناشناس که نفوذ بالایی در آکادمی دارد، گفته که به احتمال بسیار زیاد نود و سومین مراسم اسکار به تعویق می‌افتد. البته این منبع درباره زمان  وچگونگی برگزاری و اهدا جوایز چیزی اعلام نکرده است.

زمانی که در ابتدای ماه آپریل، دیوید روبین رئیس آکادمی گفته بود که در حال حاضر صحبت برای روند برگزاری اسکار ۲۰۲۱ بسیار زود است. او معتقد بود که غیر ممکن است تا چشم‌انداز آینده را با وجود بیماری کووید ۱۹ پیش بینی کرد.

در قوانین معمول اسکار یک فیلم برای پذیرش در این رقابت سینمایی باید حداقل یک اکران هفت روزه در ایالت لس‌آنجلس داشته باشد. اما در سال جاری فیلم‌هایی که به صورت دیجیتالی عرضه شدند و البته تاریخ اکران آن‌ها پیش از زمان مقرر شده باشد، می‌توانند در اسکار رقابت کنند.

بر اساس قوانین جدید علاوه بر لس‌آنجلس فیلم‌هایی که در نیویورک، شیکاگو، میامی، آتلانتا و منطقه بی به نمایش در بیایند نیز در اسکار پذیرش خواهند شد.

همچنان مشخص نیست که در صورت تعویق مراسم اسکار ۲۰۲۱ این قوانین چه تغییری خواهند کرد. از طرف دیگر با توجه به شیوع ویروس کرونا تولیدات سینمایی بسیار محدودی در یک سال اخیر وجود داشت و مشخص نیست سرنوشت اکران بسیاری از آثار چه خواهد شد.

کد خبر 424764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.