توسعه مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های شهری گرگان

شهردار گرگان گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نقش مهمی در رونق و آبادانی شهر و ارتقای سطح کیفی خدمات شهروندی دارد.

عبدالرضا دادبود در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای پروژه هفت‌شهر، اظهار کرد: این طرح عمرانی شامل پنج بازارچه گرگان، کرمان، اصفهان، یزد و شیراز است که در دو راسته و به مساحت ۶۷ هزار مترمربع احداث می‌شود و در آن سبک معماری هر یک از این شهرها رعایت شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه تجاری هفت شهر به جای چهارشنبه بازار گرگان احداث می‌شود، عنوان کرد: این مجموعه که با سرمایه‌گذاری مشترک شهرداری و بخش خصوصی به ارزش ۳۰۶ میلیارد تومان احداث می‌شود، دارای ۳۰۰ واحد تجاری است، بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری تاریخ شهرداری گرگان محسوب می‌شود.

شهردار گرگان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نقش مهمی در رونق و آبادانی شهر و ارتقای سطح کیفی خدمات شهروندی دارد.

دادبود همچنین به احداث شهربازی مدرن این شهر اشاره کرد و افزود: این مجموعه تفریحی با سرمایه گذاری مشترک شهرداری با سهم آورده ۲۰۰ میلیارد تومان از محل منابع داخلی و بخش خصوصی با سهم آورده ۲۵۰ میلیارد تومان احداث می شود.

وی با اشاره به افزوده شدن ۲۰ دستگاه اتوبوس یورو چهار به ارزش ۱۳ میلیارد تومان به ناوگان اتوبوسرانی این شهر در سال گذشته، اظهار کرد: علاوه بر این پارکینگ اتوبوسرانی از بلوار الغدیر به بلوار خلیج گرگان انتقال پیدا کرد که نقش مهمی در افزایش کارایی ناوگان اتوبوسرانی و ارتقای سطح خدمات این بخش داشت.

کد خبر 424733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.