ورزشکاران نگران آینده خود هستند

رییس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان گفت: شیوع کرونا باعث عقب افتادن آمادگی بدنی ورزشکاران شده و ورزشکاری که چند ماه تمرین نداشته باشد دچار افت می‌شود.

جلیل عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال گذشته در مسابقات استعدادهای برتر در بخش پسران اول و در بخش دختران مقام دوم را کسب کردیم و در مجموع فعالیت هیئت استان اصفهان در کشور مقام سوم را کسب کردیم.

وی ادامه داد: هنوز اجازه تمرین به ما داده نشده است، فدراسیون دوچرخه سواری مکاتبه‌ای با فدراسیون پزشکی ورزشی انجام داده است، منتظریم تا فدراسیون پزشکی اجازه تمرین را به دوچرخه سواران بدهد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان با بیان اینکه ورزشکاران در منزل به تمرینات خود ادامه می‌دهند، افزود: تمریناتی را که در خانه انجام می‌شود زیر نظر داریم. کرونا باعث عقب افتادن ورزشکاران می‌شود، ورزشکاری که چند ماه تمرین نداشته باشد دچار افت می‌شود. ورزشکاران که خارج از منزل تمرین می‌کنند به صورت خود جوش این کار را انجام داده‌اند و نگران آینده خود هستند.

عباسپور افزود: هیئت بعد از پایان شیوع این بیماری با سرعت و جدیت بیشتری به کار خود ادامه می‌دهد. ملاقاتی که با مدیر کل جدید اداره کل ورزش و جوانان استان داشتیم برای ما امیدوار کننده بود و قول‌هایی به ما داده شد و قرار گذاشته شد تا هیئت ما مورد حمایت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در بخش دوچرخه سواری استان اصفهان ۸۰ سال قدمت دارد اما مکان‌ها و پیست‌های مناسب را نداریم. مدیر کل به ما برای ادامه فعالیت در ورزشگاه نقش جهان قول داده‌اند و همینطور قرار شد در ورزشگاه ارغوانیه برای ما پیست BMX احداث کنند تا بتوانیم میزبان مسابقات استعدادهای برتر باشیم.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان گفت: اگر مانند حرف‌های مدیر کل از ما حمایت شود تا بتوانیم ورزشکاران را در یک مسیر ایمن قرار دهیم تا نگرانی خانواده‌ها نیز برطرف شود. اگر مورد این حمایت‌ها قرار بگیریم ورزشکاران برای استان افتخارات بهتری را کسب می‌کنند.

کد خبر 424732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.