سپاهان مثل بایرن مونیخ و تراکتور شبیه شالکه

چهارصد و شصت و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم " عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های هادی محمدی دارد که گفته: تلاش می‌کنیم تا لیگ برتر را به بهترین نحو ممکن به پایان برسانیم. او اضافه کرد: نیم‌نگاهی به کسب سهمیه داریم و امیدوارم ذوب‌آهن را به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسانند. باید تلاش خود را بیشتر کنند.

" سپاهان مثل بایرن مونیخ و تراکتور هم شال که " عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به ماجرای جالبی در فوتبال آلمان دارد؛ اتفاقی که بعدها در ایران تکرار شد. هنوز هم برای بسیاری از آلمانی‌ها قهرمانی بایرن مونیخ در فصل ۲۰۰۰-۲۰۰۱ یک اتفاق استثنایی و تاریخی محسوب می‌شود. استثنایی و دلچسب که مشابه‌ه آن در لیگ چهاردهم برای سپاهان رخ داد و سپاهانی‌ها همانند بایرن در آخرین لحظات جام را از دست رقیب ربودند و به اصفهان آوردند.

"این نمایش‌ها بی فایده است " عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به دیدار سفیر ایران در برزیل با پادوانی دارد. سفیر ایران در برزیل در دیدار با پادوانی، هدایا و سوغاتی‌های ایرانی را به این بازیکن مصدوم و خانه‌نشین هدیه داده و از تلاش‌های او قدردانی کرده است. او گفته: به جای دیدارهای نمایشی بهتر است که پول‌مان را از استقلالی‌ها بگیرید و به او بدهید.

برای مشاهده صفحات روزنامه فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 424722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.