مشارکت ۶۰۰ خیر  درکاشان و آران و بیدگل برای مبارزه با کرونا

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان گفت: بیش از ۶۰۰ خیر کاشانی و آران‌وبیدگلی در مبارزه با کرونا مشارکت و همکاری داشته‌اند.

حسین نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه از ابتدای اسفند ماه سال گذشته خیران در کاشان و آران‌وبیدگل برای مبارزه با کرونا همکاری همه جانبه‌ای داشته‌اند، اظهار کرد: تامین هزینه خرید تجهیزات مرتبط با کرونا شامل دستگاه‌های مانیتور، ونتیلاتور، پالس اکسی متر، تخت آی سی یو و بیمارستانی و الکتروشوک و لوازم حفاظتی شامل گان، عینک، ماسک، شیلد و مواد ضدعفونی کننده و ژل از جمله کمک‌های خیرین در این مدت بوده است.

وی به کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران اشاره کرد و گفت: مواردی چون همکاری در ایجاد نقاهتگاه، تهیه بسته‌های غذایی، تجهیز آزمایشگاه تست کرونا، برپایی کارگاه‌های تولید مواد بهداشتی و شوینده و راه اندازی طرح محسنین از دیگر اقدامات خیرین در منطقه کاشان بوده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان تصریح کرد: طرح محسنین سلامت برای حمایت بیماران بهبود یافته از کرونا و خانواده‌هایی که عزیزانشان را در اثر بیماری کرونا از دست داده‌اند راه اندازی و در قالب اجرای آن به آن‌ها بسته‌های غذایی و بهداشتی اهدا شده است، همچنین بیش از ۶۰۰ خیر در کاشان و آران‌وبیدگل برای مبارزه با کرونا مشارکت و همکاری داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح بیش از ۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی هر بسته به مبلغ ۳۱۳ هزار تومان توزیع شده است، حتی در ایام ماه مبارک رمضان نیز خیرین در تهیه بسته‌های معیشتی فعال هستند.

نیکزاد از زحمات مدافعین سلامت، ارگان‌ها و سازمان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی و هیئت‌های مذهبی، سازمان‌های خیریه مردم نهاد دیگر و بویژه خیرین نیک اندیش تشکر کرد و افزود: برای ساخت و تکمیل پروژه‌های بهداشتی و بیمارستانی در حال احداث و تأمین تجهیزات پزشکی نیازمند تداوم یاری خیرین هستیم.

وی اضافه کرد: زنجیره کرونا هنوز قطع نشده است و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید رعایت شود.‌

کد خبر 424718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.