بازسازی شبکه های آب و فاضلاب فرسوده اصفهان در دستور کار قرار گرفت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: شهرداری و شرکت آبفا بازسازی شبکه های آب و فاضلاب فرسوده را در مناطق اولویت دار کلان شهر اصفهان پیگیری می کنند.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وقوع چند حادثه آتش سوزی و سقوط یک دستگاه اتوبوس در حفره سه متری خیابان میرزا طاهر که به تازگی در کلانشهر اصفهان رخ داد، اظهار کرد: ابعاد این حوادث در جلسه ظهر امروز با دستگاه‌های متولی بررسی شد.

وی با بیان اینکه در دو مورد حادثه آتش سوزی حاد اخیر یک واحد تجاری در خیابان چهارباغ و واحد مسکونی در ساختمان ۱۲ طبقه به مصدوم شدن ۱۸ نفر و خسارات مالی منجر شد، افزود: اداره برق و سازمان نظام مهندسی در جلسه امروز موظف شدند ایمن سازی شبکه‌های برق و مباحث مربوط به آئین نامه‌های ساختمانی و ایمنی سیستم‌های برق و گاز را پیگیری کنند.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: هیأت مدیره مجتمع‌های مسکونی باید الزامات ایمنی مجتمع‌ها را رعایت کنند از این رو سازمان‌های نظام مهندسی و آتش نشانی اصفهان بازدیدهای دوره‌ای از مجتمع‌ها را در دستور کار دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همچنین به حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس در حفره سه متری خیابان میرزا طاهر اشاره و اظهار کرد: علت این حادثه بر اثر فرسودگی شبکه آب و فاضلاب و نشت آب رخ داده بود که از این رو مقرر شد شهرداری و شرکت آبفا شبکه‌های آب و فاضلاب فرسوده را در مناطق اولویت دار کلان شهر اصفهان پیگیری کنند.

کد خبر 424689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    2 0
    چقدر مضحکه حدودا ۷ سال پیش توی کوچه ما را میخواستند به دلیل خیابان کشی لوله های فاضلاب را ببرند پایین تر اونموقع پیمانکار می‌گفت آقای مهندس آب فاضلاب هم بود لوله های آب و فاضلاب اصفهان در قسمت بیشترش دچار فرسودگی شدید و نشت آب شرب به بیرون و فاضلاب شهری به بیرون هستش می‌گفت توی خیابان میر و نظر حفره هستش به اندازه یه کامیون ده تن خدا به داد برسه چندی پیش آخرش یه حفره بزرگ باز شد توی این کشور اول میروند کیلویی جلو و یا اصلا تکان نمی‌خورند بعد که کار به هم ریخت همه چیز نابود شد اونموقع میگویند ،،،، آفتابه لگن هفت دست شام نهار هیچی
  • سعدون جابر IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    علت آتش سوزی در این ساختمان ۱۲ طبقه یا همون حکیم شفاهی اصلا عنوان نشده تا سایر بلوک ها ( ۵ بلوک ۱۲ طبقه ای ۴ واحدی) که ۲۴۰ واحد مسکونی هستند فکری به حال خود کنند. من فکر می کنم مشکل اصلی سیم کشی برق این واحدهاست که با گرم شدن هوا و روشن شدن دستگاه های تهویه سیم ها توان کافی را ندارند و آتش سوزی به راه می اندازند.اگر در هر واحد حداقل ۳ نفر زندگی کنند جان ۷۲۰ نفر در خطر است.جناب شیشه فروش و ناظران نظام مهندسی و شهرداری خواهشمندیم چاره ای.....
  • مرتضی نداف IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    باتوجه به وضعیت جوی های اب و مادیهای داخل شهر که مدت 30 سال است لایروبی نشده و بعضا مسدود میباشد و گل ولای و زباله ان هار مسدود کرده و یا توسط مردم تصرف شده وجود بارانه و یا ترکیدگی اب و یا فاظلاب و وروود انها به این مادیها باعث تزریق اب به داخل ساختمانهای اطراف و نشیت انها میشود که باید چاره اندیشی شود