۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
آنر روتر ۳ چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت زیر مجموعه هواوی، نخستین روتر خود را که از وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند، معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، محصول جدید شرکت آنر به نام "Honor Router 3"، دارای ابعاد ۲۴۲ * ۱۵۱.۹ * ۴۰.۹ است و وزن آن به ۳۷۹ گرم می‌رسد. این محصول با سیستم RTOS هواوی کار می‌کند و می‌توان آن را با استفاده از برنامه Huawei Smart Life کنترل کرد. این برنامه روی گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و آی او اس نصب می‌شود.

آنر روتر ۳، شباهت بسیاری به مدل استاندارد سری AX۳ هواوی دارد و از پردازنده دو هسته‌ای "Lingxiao" با ۱۲۸ مگابایت حافظه رم و فلش مموری بهره می‌برد. این دستگاه با جریان برق مستقیم 127/1A تغذیه می‌شود و مصرف انرژی آن نیز کمتر از ۱۲ وات است.

دستگاه جدید می‌تواند در هر دو حالت ۲.۴ گیگاهرتز (574 Mbps) و ۵ گیگاهرتز (2402 Mbps) با حداکثر نرخ انتقال ۳۹۷۶ مگابیت بر ثانیه کار کند. چهار آنتن با قدرت 5dBi در این محصول تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آنر روتر ۳، می‌توان به امکان محدود کردن سرعت، محدودیت پهنای باند، قابلیت کنترل والدین و شتاب بخشی گیمینگ اشاره کرد.

آنر روتر ۳ که قرار است از تاریخ پنجم خرداد در چین عرضه شود، قیمتی برابر با ۳۱ دلار دارد. تخفیف چهار دلاری نیز برای افرادی که اقدام به پیش‌خرید می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

کد خبر 424678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.