بد قولی وزارت راه و شهرسازی در احداث میدان دانشجو در نجف‌آباد

شهردار نجف‌آباد گفت: قرار بود وزارت راه و شهرسازی میدان شهدای دانشجو در نزدیکی دانشگاه آزاد را احداث کند، اما متأسفانه هنوز کار خاصی در این محل انجام نشده است.

‌محمد مغزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر ضرورت توسعه یکنواخت مناطق پنج‌گانه این شهر و رعایت عدالت در توزیع مکانی پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: طبق توافق شده بین مدیران شهرستان و وزارت راه و شهرسازی، قرار بود شهرداری نجف‌آباد پروژه ساخت تقاطع غیر هم‌سطح شهیدان حجتی را اجرا کند و وزارت راه و شهرسازی نیز میدان شهدای دانشجو در نزدیکی دانشگاه آزاد را احداث کند، اما متأسفانه با وجود پایان پروژه تقاطع شهیدان حجتی، هنوز کار خاصی در میدان شهدای دانشجو در ورودی شمالی شهر انجام نشده و دلیل آن کمبود اعتبارات عنوان شده است.

وی با اشاره به پروژه بهسازی ورودی غرب نجف‌آباد، تصریح کرد: انجام مطالعات و طی مراحل قانونی این طرح عمرانی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع از شورای اسلامی دوره سوم شروع شده بود و در حال حاضر وارد مرحله ساخت و نصب المان اصلی شده است.

شهردار نجف‌آباد ادامه داد: با توجه به فعالیت شهرک صنعتی شماره یک نجف‌آباد و قرار گرفتن مسیر اصلی مواصلاتی غرب استان در این محدوده، بهسازی آن از سال‌ها قبل در دستور کار قرار گرفته و طبق آخرین برآوردها، اتمام این مجموعه با قیمت‌های امروز بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

مغزی با اشاره به نصب المان ۳۵ متری در این محوطه ادامه داد: این المان که ساخت آن نزدیک به ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد و ساخت آن نیز شروع شده، نمادی از ایوان حرم حضرت علی (ع) در شهر نجف، تاریخچه تشکیل شهر نجف‌آباد و خواهرخواندگی این شهر با نجف‌اشرف محسوب می‌شود.

وی از فعالیت هم‌زمان و چندین ساله شرکت‌های عمرانی در طراحی، ساخت و اجرای بخش‌های مختلف این پروژه خبر داد و گفت: شوراهای سوم تا پنجم که اکثر اعضای آن متخصصان عرصه‌های مختلف بوده‌اند در جلسات متعدد بر روی جزئیات این طرح کار کرده‌اند و تمامی مراحل با مصوبات شورای شهر همراه بوده است.

کد خبر 424677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سلام FR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    سلام.شما در مورد خیابانی که دانشگاه آزاد نجف اباد بلعید تحقیق کنید.خیابانی صاف و بدون پیچ و خم.بلعید.
  • عليرضا دهدهی IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    0 0
    با سلام لطفا برای ورودی و خروجی ویلاشهر که نزدیک به شهرک صنعتی منتظریه است واز نظر فضای سبز و پارک محلی واقعا کمبود داره یه فکری بکنید. ما نزدیک استخر ویلاشهر زندگی میکنیم، درنزدیکی ما دریغ از یه پارک کوچیک محلی برای بچه‌ها وخانواده ها. ممنون از لطفتون