مردم زلزله‌زده کرمانشاه توان پرداخت اقساط وام خود را ندارند

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها گفت: از ماه‌های نخستین سال ۹۸ برخی از مسئولین قول‌هایی مبنی بر تمدید یک سال دیگر امهال وام‌های زلزله‌زدگان را دادند که متأسفانه تاکنون انجام نشده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها کیومرث خزلی با اشاره به وضعیت نامناسب زلزله‌زدگان استان کرمانشاه گفت: پس از زلزله ۲۱ آبان ۹۶ کرمانشاه مشکلات بسیار زیادی برای ساکنان مناطق زلزله‌زده رخ داده است.

وی افزود: متأسفانه به دلیل تورم زیاد بازسازی منازل تخریب‌شده به‌کندی انجام می‌شود و این مسئله نیز مشکلات را دوچندان کرده است.

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: از ماه‌های نخستین سال ۹۸ برخی از مسئولین قول‌هایی مبنی بر تمدید یک سال دیگر امهال وام‌های زلزله‌زدگان را دادند که متأسفانه تاکنون انجام نشده است.
 

خزلی ادامه داد: بر همین مبنا بسیاری از مردم بر اساس این قول‌ها اقساط وام‌ها را پرداخت نکرده‌اند که برای آن‌ها جریمه دیرکرد صادر شده است این در حالی است که مردم حتی توان پرداخت اقساط خود وام‌ها را هم ندارند. اما مسئولین تاکنون در رد یا تأیید این اظهارات سخنی نگفته‌اند و همچنان بی‌تفاوت به مسئله هستند.

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها در پایان از مسئولان امر درخواست کرد هرچه سریع‌تر نسبت به تمدید دوباره امهال وام‌ها اقدام کنند چراکه زلزله‌زدگان مشکلات مالی زیادی دارند و به‌صورت واقعی از توان بازپرداخت وام‌ها عاجزند.

کد خبر 424671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.