امکان نوبت‌دهی اینترنتی در ۸ مرکز معاینه فنی

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر 56 خط معاینه فنی در تهران فعال است، گفت: امکان نوبت‌دهی اینترنتی در هشت مرکز معاینه فنی وجود دارد.

به گزارش ایمنا، حسین مقدم با اشاره به نوبت‌دهی اینترنتی در مراکز معاینه فنی پایتخت، اظهار کرد: در حال حاضر هشت مرکز معاینه فنی بیهقی، سراج، الغدیر، شقایق، نیایش، شهید آبشناسان، شهید چمران و دماوند دارای سیستم نوبت‌دهی اینترنتی است.

وی افزود: این هشت مرکز دارای ۳۲ خط معاینه فنی است و شهروندان می‌توانند با تعیین وقت قبلی و با استفاده از سامانه نوبت‌دهی به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۶ خط معاینه فنی در تهران فعال است، گفت: ۱۷ مرکز معاینه فنی ثابت و هشت مرکز معاینه فنی سیار در تهران وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: امکان نوبت‌دهی اینترنتی در واحدهای سیار وجود ندارد چرا که این واحدها تک‌خطی است و ظرفیت خالی در آنها برای انجام معاینه فنی نیست.

مقدم گفت: طی دو روز اخیر روزانه ۷۵۰۰ راننده خودرو جهت انجام معاینه فنی خودروهایشان به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده‌اند که به غیر از سه مرکز وضعیت همه خطوط به لحاظ میزان مراجعین عادی است.

منبع: فارس

کد خبر 424666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.