افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های فرهنگی و عمرانی در منطقه ۱۲

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: هفته آینده در منطقه ۱۲ شهرداری آیین کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و فرهنگی برگزار می‌شود.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فرهنگسرای دکتر کتابی واقع در شهرک قدس در دو طبقه با ۷۵۰ متر زیربنا احداث شده است.

وی با بیان اینکه برای احداث فرهنگسرای دکتر کتابی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط منطقه ۱۲ هزینه شده است، افزود: این فرهنگسرا پس از افتتاح جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی و فعالیت‌های فرهنگی در اختیار شهروندان ساکن در شهرک قدس قرار می‌گیرد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به کلنگ زنی یک پروژه عمرانی در منطقه ۱۲، تصریح کرد: خیابان حدفاصل مفتح تا آزادگان به طول ۶۰۰ متر و عرض ۳۰ متر است که برای آزادسازی آن حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: برای هزینه اجرایی خیابان حدفاصل مفتح تا آزادگان دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

مظفر گفت: ایجاد خیابان شهید مفتح خواسته چندین ساله شهروندان بوده که دو محور اصلی را به هم وصل می‌کند و مسائل ترافیکی را رفع می‌کند و رونق خوبی به آن نقطه از شهر می‌دهد.

وی با بیان اینکه در منطقه ۱۲ پروژه‌های عمرانی و فرهنگی دیگری آماده افتتاح و بهره‌برداری است که با برنامه‌ریزی تا ماه‌های آینده به ترتیب افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: از جمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری منطقه ۱۲ مرکز توانمندسازی بانوان، مرکز فرهنگی مهدیه و چند پروژه خیابان‌سازی است که به مرور افتتاح می شود.

کد خبر 424646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.