رئیس شورای شهر بوشهر اسناد ادعای خود را منتشر کند

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: رئیس شورای شهر ادعا کرده عضوی از شورا به چند نفر از گزینه‌های شهرداری امضا داده است؛ ایشان حداقل باید این موارد را رسانه‌ای می‌کرد تا مردم متوجه موضوع شوند.

عبدالخالق برزگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حواشی به‌وجود آمده در جلسه انتخاب شهردار بوشهر که روز گذشته (دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: آقای آسایش معتقد بود از قبل شهردار مشخص شده و به‌احترام دیگر نامزدها اعلام کرده بود که در جلسه علنی شورا حاضر نمی‌شود.

وی از دلیل غیبت خود در این جلسه سخن گفت و افزود: یکی از علت‌های نرفتنم به جلسه شورا این بود که باید طبق قانون یک هفته قبل از جلسه به اعضا اطلاع داده شود که چه طرح‌ها و لوایحی قرار است در دستورجلسه شورا قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: با این حال یک روز قبل از جلسه دعوتنامه زدند که فردا جلسه انتخاب شهردار است و از آنجایی که مراحل قانونی در این خصوص به درستی طی نشده بود، به نظرم دعوتنامه کمی شبهه برانگیز آمد و به همین دلیل در جلسه شرکت نکردم.

وی ادامه داد: اگر عضوی از شورا نسبت به انتخاب شهردار جدید اعتراض دارد قانون این امکان را فراهم کرده که اعتراض وی در کمیته انطباق فرمانداری بررسی شود.

برزگرزاده اضافه کرد: رئیس شورای شهر ادعا کرده عضوی از شورا به چند نفر از گزینه‌های شهرداری امضا داده است؛ ایشان حداقل باید این موارد را رسانه‌ای می‌کرد تا مردم متوجه موضوع شوند.

وی خاطرنشان کرد: من حداقل به خودم در این رابطه مطمئنم بنابراین اگر عضو دیگری چنین اقدامی کرده، رئیس شورای شهر باید اسناد مربوط به ادعاهای خود را ارائه دهد.

‌بیشتر بخوانید:

کد خبر 424641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.