ضرورت بهبود وضعیت تبلیغات محیطی در شهر کرمان

شهردار کرمان گفت: شهرداری کرمان از تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی برای بهبود وضعیت تبلیغات محیطی در شهری استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، سیدمهران عالم‌زاده با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های تبلیغات محیطی برای انتقال پیام‌های مختلف اظهار کرد: تراکم بیلبورد و ظرفیت‌های رها شده بسیاری در حوزه تبلیغات محیطی وجود دارد؛ بنابراین، باید در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی، شیوه‌نامه و چارچوب مشخصی در پیش بگیریم.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها رها شده صنعت تبلیغات و با تأکید بر ایجاد فضای تبلیغاتی مطابق با استانداردهای علمی گفت: باید از صاحب‌نظران، اساتید و فعالان این عرصه بخواهیم تا نقطه نظرات خود را بیان کنند و کانون‌های تبلیغاتی نیز به عنوان مجریان اصلی تبلیغات با مسائل مربوط به این حوزه بیشتر آشنا شوند.

شهردار کرمان با بیان اینکه وجود رویه‌ای خاص و منطقی در تبلیغات موجب می‌شود تا مردم از آرامش بصری برخوردار شوند، گفت: اگر شرکت‌ها در این زمینه حرفه‌ای عمل کرده و انتظارات ذی‌نفعان را برآورده کنند، می‌توانند برای خود درآمدزایی کرده و جامعه را نیز منتفع سازند.

وی با اشاره به تعیین‌تکلیف نحوه واگذاری فضاهای تبلیغاتی، از کاربرد دو شیوه تهاتری و مزایده برای واگذاری خبر داد و گفت: در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی از اول خردادماه تا پایان مهرماه، به مدت پنج‌ماه، از شیوه تهاتر استفاده می‌شود.

عالم‌زاده افزود: در شیوه مزایده می‌توان از کانون‌های تبلیغاتی سایر شهرها نیز دعوت کرد.

وی ادامه داد: در خصوص استفاده از شیوه مزایده در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی، تا پایان مهرماه تعیین‌تکلیف می‌شود.

شهردار کرمان عنوان کرد: در استفاده از شیوه تهاتر نیز، باید توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، پیش‌نویس توافق نامه تهاتر با اصلاحات مربوط تنظیم و نهایی شود.

کد خبر 424607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.