به گزارش ایمنا، سیدمهران عالمزاده با اشاره به استفاده از ظرفیتهای تبلیغات محیطی برای انتقال پیامهای مختلف اظهار کرد: تراکم بیلبورد و ظرفیتهای رها شده بسیاری در حوزه تبلیغات محیطی وجود دارد؛ بنابراین، باید در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی، شیوهنامه و چارچوب مشخصی در پیش بگیریم.
وی با اشاره به ظرفیتها رها شده صنعت تبلیغات و با تأکید بر ایجاد فضای تبلیغاتی مطابق با استانداردهای علمی گفت: باید از صاحبنظران، اساتید و فعالان این عرصه بخواهیم تا نقطه نظرات خود را بیان کنند و کانونهای تبلیغاتی نیز به عنوان مجریان اصلی تبلیغات با مسائل مربوط به این حوزه بیشتر آشنا شوند.
شهردار کرمان با بیان اینکه وجود رویهای خاص و منطقی در تبلیغات موجب میشود تا مردم از آرامش بصری برخوردار شوند، گفت: اگر شرکتها در این زمینه حرفهای عمل کرده و انتظارات ذینفعان را برآورده کنند، میتوانند برای خود درآمدزایی کرده و جامعه را نیز منتفع سازند.
وی با اشاره به تعیینتکلیف نحوه واگذاری فضاهای تبلیغاتی، از کاربرد دو شیوه تهاتری و مزایده برای واگذاری خبر داد و گفت: در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی از اول خردادماه تا پایان مهرماه، به مدت پنجماه، از شیوه تهاتر استفاده میشود.
عالمزاده افزود: در شیوه مزایده میتوان از کانونهای تبلیغاتی سایر شهرها نیز دعوت کرد.
وی ادامه داد: در خصوص استفاده از شیوه مزایده در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی، تا پایان مهرماه تعیینتکلیف میشود.
شهردار کرمان عنوان کرد: در استفاده از شیوه تهاتر نیز، باید توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، پیشنویس توافق نامه تهاتر با اصلاحات مربوط تنظیم و نهایی شود.
نظر شما