۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
جشنواره نقد کتاب فراخوان داد

هفدهمین دوره جشنواره «نقد کتاب» با هدف کمک به ارتقای کیفی و کمّی نقد و اعتلای اندیشه و فضای انتقادی از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشرشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مؤسسه خانه کتاب، هفدهمین جشنواره نقد کتاب همزمان با هفته پژوهش در آذرماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود. در فراخوان هفدهمین دوره جشنواره نقد کتاب از همه نویسندگان، منتقدان، مدیرمسئولان مطبوعات و نشریات دعوت شده نسخه‌ای مکتوب از مقالاتی را که برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۸ در حوزه نقد کتاب منتشر کرده‌اند، حداکثر تا ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ به دبیرخانه جشنواره نقد کتاب ارسال کنند. در این دوره از جشنواره نقد کتاب، مقالات نقد آثار دفاع مقدس نیز پذیرفته و داوری خواهند شد.

همچنین ضروری است فایل الکترونیک مقالات نیز روی تارنمای جشنواره به نشانی www.naghdeketab.ir بارگذاری شود.

دبیرخانه جشنواره نقد کتاب در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه دوم واقع شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی الکترونیکی www.naghdeketab.ir مراجعه کنند یا با شماره ۶۶۴۱۵۲۵۵ ۰۲۱ تماس بگیرند.

جشنواره نقد کتاب داوری مقالات نقد کتاب است با موضوعات کلیات و اطلاع رسانی؛ میراث پژوهی؛ فلسفه، کلام و عرفان؛ علوم تربیتی و روان شناسی؛ دین (قرآن و حدیث، فقه و حقوق و اخلاق)؛ علوم اجتماعی؛ زبان؛ علوم و فنون؛ هنر؛ ادبیات؛ ادبیات داستانی و شعر؛ ادبیات عربی؛ تاریخ و جغرافیا؛ ایران و اسلام و کودک و نوجوان. این جشنواره هر سال مقارن با هفته پژوهش در آذرماه برگزار می‌شود.‌

کد خبر 424593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.