تکلیف شهریه سرویس مدارس اصفهان تا نیمه خرداد مشخص می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تا نیمه اول خردادماه جلسه تصمیم‌گیری درخصوص مشکلات موجود در حوزه سرویس مدارس تشکیل خواهد شد.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چندی پیش با هدف تصمیم‌گیری در خصوص مشکلات موجود در حوزه سرویس مدارس جلسه‌ای با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و چند تن از اعضای شورا برگزار شد و قرار شد سازمان تاکسیرانی برای حل این مشکلات ورود پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص تعیین وضعیت شهریه‌ای که خانواده‌ها بابت سرویس مدارس پرداخت کرده‌اند به دنبال راهکاری هستیم که حقوق خانواده‌ها و رانندگان تضییع نشود، افزود: در نهایت مقرر شد با حضور نمایندگانی از تاکسیرانان، آموزش و پرورش و اولیا دانش آموزان کارگروه ماده ۱۸ تشکیل شده و در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پیش از هر تصمیمی قرار است سازمان تاکسیرانی از اولیای دانش آموزان نظرسنجی کند و پس از آن مشخص می‌شود که برای شهریه‌های پرداخت شده چه تصمیمی باید گرفته شود.

وی با بیان اینکه مشارکت خانواده‌ها در این خصوص حائز اهمیت است، ادامه داد: برخی از خانواده‌ها خواهان بازگشت مبلغ پرداختی هستند و برخی دیگر بنابر مواسات مومنانه و با هدف حمایت از رانندگان سرویس مدارس از بازپس گرفتن شهریه خودداری می‌کنند که در نظرسنجی نظرات هردو گروه مورد توجه خواهد بود.

نصراصفهانی با بیان اینکه تا نیمه اول خردادماه جلسه تصمیم‌گیری در این خصوص تشکیل خواهد شد، اضافه کرد: برای سرویس مدارس سال تحصیلی آینده نیز در طول فصل تابستان برنامه‌ریزی می شود.

کد خبر 424585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.