حضور ورزشکاران پارالمپیکی تهران در رزمایش مومنانه

ورزشکاران پارالمپیکی تهران در رزمایش مومنانه جهت کمک به اقشار نیازمند شرکت کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مُدظله العالی) در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، هیئت تهران به توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی پرداخت.

سیدمجید طباطبائیان رئیس هیأت جانبازان و معلولین تهران با اشاره به حضور ورزشکاران در رزمایش مومنانه اظهار داشت: از ابتدا ماه مبارک رمضان با حضور در این رزمایش، بسته‌های بهداشتی و معیشتی را در بین خانواده‌های ورزشکاران جانباز و معلول آسیب دیده از بیماری کرونا در استان تهران توزیع کردیم.

وی ادامه داد: دو مرحله توزیع در منطقه شمیران در حال انجام است تا در تمام نقاط پایتخت، حمایت لازم از خانواده مورد نظر انجام گیرد.

طباطبائیان افزود: خوشبختانه جامعه ورزش جانبازان و معلولین در این رزمایش توانست عملکرد موفقی داشته باشد و در این حرکت جهادی با تمام ارگان‌ها و نهادها همراه شود.

وی عنوان کرد: ورزشکاران و قهرمانان پارالمپیکی استان تهران نیز به صورت انفرادی به توزیع بسته‌های حمایتی پرداختند و ما در مراحل بعدی به طور حتم از حضور آنها و خیرین استان بهره خواهیم برد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان تهران اضافه کرد: از ستاد آستان قدس رضوی تشکر می‌کنم که لیست خانواده‌های مورد نظر را از ما دریافت کردند تا بسته‌های حمایتی دیگری را برای این عزیزان ارسال نمایند.

کد خبر 424583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.