خمینی‌شهر اعتباری برای آزادسازی‌های رینگ چهارم حفاظتی ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر خمینی‌شهر گفت: ۱۱ کیلومتر از رینگ چهارم حفاظتی در شهرستان خمینی‌شهر قرار دارد که آزادسازی این مناطق متأسفانه با بودجه‌های اندک شهرداری‌ها امکان‌پذیر نیست.

عبدالله کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به سهم شهرستان خمینی‌شهر از پروژه رینگ چهارم حفاظتی اصفهان، اظهار کرد: حدود هشت کیلومتر از رینگ چهارم حفاظتی اصفهان در شهر خمینی‌شهر و سه کیلومتر از آن در محدوده شهر درچه قرار گرفته که در مجموع ۱۱ کیلومتر از رینگ حفاظتی سهم شهرستان خمینی‌شهر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری خمینی‌شهر برای آزادسازی این ۱۱ کیلومتر آمادگی لازم را دارد، افزود: در موضوع رینگ چهارم آنچه مهم است بحث تأمین اعتبار برای آزادسازی‌هاست که با بودجه‌های اندک شهرداری‌ها امکان‌پذیر نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر خمینی‌شهر با بیان اینکه آزادسازی ۷۶ متر رینگ چهارم با توجه به بودجه‌ها برای شهرداری خمینی‌شهر مقدور نیست، تصریح کرد: البته برای آزادسازی این مناطق اعلام کردیم که کمیسیون توافقات تشکیل شود و مالکان برای جلب رضایت به این کمیسیون فراخوانده شوند.

وی در خصوص وضعیت این مناطق تصریح کرد: از خیابان کهندژ تا ایستگاه پمپاژ در خیابان پروفسور میردامادی و از پروفسور میردامادی به داخل دستگرد به دو فاز تقسیم شده که یک فاز آن در حدود ۸ متر آزادسازی شده و تقریباً یک خط ۲۰ متری به صورت دو بانده آزاد شده که در حال حاضر خودروها در آن تردد می‌کنند و آزادسازی مسیر خیابان پروفسور هدایت تا داخل دستگرد و جابجایی تیرهای برق هم انجام شده و این مسیر آماده جدول گذاری است.

کد خبر 424570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.