استفاده از ظرفیت محلات بندرعباس در گسترش ورزش در خانه

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: گسترش فرهنگ ورزش در خانه یکی از مواردی است که با استفاده از ظرفیت فرهنگی و اجتماعی محلات تحقق‌پذیر خواهد بود.

احمد عامری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: فعالیت‌های شده نسبتاً خوب است ولی جا دارد با مشارکت دیگر دستگاه‌های فرهنگی به لحاظ اینکه بودجه‌ها بهینه مصرف شود و سرعت کار بالا برود، چشم‌اندازهای کوتاه‌مدت و بلندمدت خود را در قالب یک برنامه منسجم بگنجانیم.

وی افزود: زمانی که دستگاه‌های فرهنگی گرد هم آیند روند کار تسهیل می‌شود و ارتقا می‌یابد و کیفیت کار بهتر می‌شود و اقدامات شده نیز برای شهروندان ملموس‌تر خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس با تاکید بر اینکه لازم است انجام کارهای فرهنگی حتی با رویکرد مجازی بر عهده خود مردم گذاشته شود، تصریح کرد: برای ارتقای برنامه‌های فرهنگی باید از ظرفیت نخبگان و همچنین روحانیت که حلقه مفقوده برنامه‌های فرهنگی هستند استفاده شود.

وی با اشاره به نقش محلات در فرهنگسازی حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ ورزش در خانه یکی از مواردی است که با استفاده از ظرفیت فرهنگی و اجتماعی محلات تحقق‌پذیر خواهد بود.

کد خبر 424566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.