۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
هاشمی از مردم تهران عذرخواهی کرد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از مردم به دلیل بگو مگوهای جلسه پیش شورا عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی صبح امروز (سه‌شنبه) در ابتدای دویست و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: از مردم تهران به دلیل بگو مگوهایی که جلسه پیش در شورا پیش آمده بود عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به در پیش‌رو بودن روز جهانی قدس، افزود: این روز به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) برای ایجاد وحدت در جهان اسلام علیه رژیم فاسد اسرائیل پیشنهاد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا نماز جمعه برگزار نشد و راهپیمایی قدس نیز به صورت دیگری اجرا می‌شود، تصریح کرد: متأسفانه هنوز رژیم صهیونیستی به طرح‌های اشغالگرانه خود ادامه داده و تجاوز به مردم فلسطین را تشدید می‌کند که این اقدامات حتی مورد اعتراض برخی از دولت‌های اروپایی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تا سال ۱۳۸۷  پای ثابت برپایی نماز جمعه و روز جهانی قدس بوده و اعمال مربوط به روز قدس را ایشان انجام می‌داد، اضافه کرد: زمانی که هنوز در حوزه علمیه مسئله فلسطین مطرح نشده بود یعنی حدود ۶۶ سال پیش با انتشار کتاب، موضوع روز قدس توسط ایشان مطرح شد که مورد حمایت و توصیه شخصیت‌های برجسته کشور از جمله امام خمینی و دکتر مصدق نیز قرار گرفت.

کد خبر 424557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.