ماجرای استخر روباز بانوان بجنورد از زبان عضو شورای شهر

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: استخر روباز بانوان در این شهر مجوزهای بهداشتی و امنیتی لازم را که در رابطه با بانوان رعایت آن‌ها حساس‌تر است اخذ نکرده است.

سید محسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ساخت استخر روباز بانوان در بجنورد، با بیان اینکه مجوزی برای ایجاد این استخر وجود ندارد، اظهار کرد: شهردار سابق بجنورد بدون آنکه برای تهیه و اجرای این پروژه طرحی را به شورا ارجاع دهد، اقدام به ساخت و اجرای آن کرده است.

وی با بیان اینکه چون طرحی به شورای شهر ارجاع داده نشد، اعضا به جمع‌بندی خاصی مبنی بر مخالفت یا موافقت با این پروژه نرسیده‌اند، افزود: اکنون این استخر ساخته شده و نزدیک به دو سال است که بدون استفاده مانده و هزینه خواب سرمایه نیز بر آن افزوده شده است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: با انتقاد و طرح سوال از طرف شورا، مراجع قضائی به این موضوع ورود کرده و تصمیم گرفته شد که از هرگونه بهره‌برداری از این پروژه ممانعت شود.

‌وی در خصوص دلیل این ممنوعیت اضافه کرد: اختلاف رقم در هزینه‌کرد پروژه احساس می‌شود و در این خصوص شفاف سازی نشده است؛ شهردار و معاونت عمران سابق رقم‌های متفاوتی در مصاحبه‌های خود اعلام کردند و با وجود درخواست شورای شهر، اسناد مالی به دست شورا نرسیده است.

موسوی ادامه داد: این استخر مجوزهای بهداشتی در حوزه بانوان که بیشتر مورد توجه است را نیز اخذ نکرده و از طرف دیگر پلیس امنیت استان اذعان داشته که برای تأمین امنیت این مجموعه هیچ‌گونه مجوزی دریافت نشده حال اینکه رعایت مسائل امنیتی در رابطه با بانوان حساس‌تر است.

کد خبر 424546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    حالا نمیشه موقتا برای مردان استفاده بشه تا تعیین تکلیف؟