صدای پای شهریار / خیال سپاهانی‌ها و برخی‌ها راحت! محرم هیچ جا نمی‌رود

علی دایی بعد از دوری تقریبا یک فصله از لیگ برتر شاید به زودی سکان هدایت یک تیم لیگ برتری را به عهده بگیرد.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "همیشه می‌گفتم یحیی مربی خوبی می‌شود" به اظهارات برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با این روزنامه پرداخت، اظهار نظری جالب از سوی این مربی که شاگردش حالا جایگزین وی روی نیمکت پرسپولیس شده است.

"گل" با عنوان "صدای پای شهریار" به احتمال بالای بازگشت علی دایی به لیگ برتر در نقش سرمربی یک تیم پرداخت، اتفاقی که جمع نیمکت‌های جذاب داخلی لیگ برتر را کامل می‌کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "دیگر مثل حجازی نمی‌آید" به اظهارات رمضانی یکی از مدیران استقلال پرداخت، کسی که با یادآوری دوران حجازی، یاد دوران درخشان او را زنده کرد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "۷ ماه است پولی از پرسپولیس نگرفته‌ام" به اعتراض رادوشویچ نسبت به مدیران سرخ‌ها پرداخت، کسی که در کنار بشار رسن شاید آخرین نسل از بازیکنان خارجی پایتخت باشد که با شرایط مالی تیم‌های سرخابی کنار بیاید.

"ایران ورزشی" با عنوان"سبقت از پرسپولیس کنار زدن امیر" به مأموریت سخت و دشوار فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال پرداخت، جایی که فرهاد باید تا آخرین لحظه برای قهرمانی تلاش کند و در این راه رقابت دشواری با پرسپولیس و سپاهان دارد.

"پیروزی" با عنوان"با پلی استیشن به دنبال جام " به درخواست عجیب یکی از مدیران تراکتور سازی برای ادامه لیگ با مسابقات رایانه‌ای پرداخت، پیشنهادی که به سوژه روز فوتبال دوستان و طنز پردازان این عرصه تبدیل شد.

"صدای سپاهان" با عنوان "خیال سپاهانی‌ها و برخی‌ها راحت! محرم هیچ جا نمی‌رود" به شایعه پیشنهاد برخی تیم‌های لیگ برتری برای سرمربیگری محرم در لیگ برتر پایان داد، تا مشخص شود نویدکیا فعلاً در اصفهان ماندنی است.

کد خبر 424538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.