آغاز به‌ کار سامانه جامع مدیریت نمایشگرهای شهری مشهد

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد از آغاز به کار آزمایشی سامانه جامع مدیریت نمایشگرهای شهری در اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدجواد رجائیان با اعلام این خبر اظهار کرد: انواع مختلف نمایشگرهای شهری در حال حاضر با استفاده از نرم‌افزارها و سامانه‌های متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرند که با هدف یکپارچه‌سازی مدیریت و نیز سهولت و کارایی بیشتر در بهره‌برداری از آن‌ها، سامانه جامع مدیریت نمایشگرهای شهری راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: نمایشگرهای متنوعی همچون نمایشگرهای پهن‌پیکر، LED پوسترها، نمایشگرهای داخل سازمانی و… در سطح شهر توسط زیرمجموعه‌های مختلف شهرداری مورد استفاده قرار می‌گیرد که تا پیش از این هر یک از طریق نرم‌افزاری جداگانه مدیریت می‌شده است، اما با بهره‌برداری از سامانه جدید، امکان مدیریت واحد، تبلیغات هدفمند و انتقال به موقع پیام‌ها به شهروندان، بهینه شده و امکاناتی جدید نیز از این طریق در دسترس قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به آغاز فرایند استقرار این سیستم افزود: در حال حاضر فاز نخست بهره‌برداری از این سامانه به صورت آزمایشی، با پیاده‌سازی آن در نمایشگرهای درون سازمان فاوا در حال اجراست.

وی ادامه داد: در نیمه اول خردادماه جاری نیز، استفاده از آن در بخشی از نمایشگرهای پهن‌پیکر سطح شهر آغاز خواهد شد پس از آن به تدریج نمایشگرهای بیشتری به این سامانه می‌پیوندند و مدیریت آنها از این طریق انجام می‌شود این سامانه در اختیار بخش‌های بیشتری از شهرداری مشهد قرار خواهد گرفت و سازمان‌ها و معاونت‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند.

رجائیان خاطرنشان کرد: نمایشگرهای شهری یکی از ابزارهای ارتباطی مهم مدیریت شهری با شهروندان است که بهینه‌سازی و ارتقای آن جهت ارتباط مؤثر و بهنگام با مخاطبان نقش قابل توجهی در آگاه‌سازی و انتقال اطلاعات مورد نیاز به آنها دارد و با توجه به گستردگی سازمان‌های خدمت رسان در شهرداری، یکپارچه‌سازی استفاده از این نمایشگرها، کارایی بیشتر آنها را در ارتباط با شهروندان در پی خواهد داشت.

کد خبر 424535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.