اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به آسفالت معابر شهرضا

شهردار شهرضا گفت: تاکنون با اختصاص بیش از ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی شهرداری شهرضا بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر این شهر آسفالت شده است.

حبیب قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اجرای آسفالت معابر و خیابان‌های این شهر مهم‌ترین اولویت شهرداری است، اظهار کرد: این کار از سال گذشته آغاز شده و در دو ماه گذشته نیز ادامه داشته است.

وی گفت: تاکنون با اختصاص بیش از ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی شهرداری شهرضا بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر این شهر آسفالت شده است.

شهردار شهرضا با اشاره به مشکلات معابر محله‌های بافت فرسوده این شهر، اظهار کرد: همه تلاش ما بر این است که در سریع‌ترین زمان ممکن این مشکلات رفع و عملیات آسفالت انجام شود.

قاسمی افزود: تاکنون معابر کوی خاوران، خیابان شهید منتظری، کناره رودخانه سود آباد ابتدای خیابان شهید یزدانی، ابتدای حکیم صهبا، اکثر کوچه‌های محله اسلام آباد، جاده آرامستان، کوی آزادگان، کوی حکیم زاهد، کوی شهید یزدانی، ابتدای کوچه خندق و بازار مسگرها آسفالت شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری بسیاری از معابر و خیابان‌های سطح شهر آسفالت می‌شود.

کد خبر 424529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد6 IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    تشکرا ز نماینده شهرضاوخسته نباشیدبه کسانی که برای ابادشدن شهرمان زحمت میکشند
  • شهرضائی IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    کافیه یه سری بیاد شهرضا و وضعیت خیابان ها و کوچه ها را ببینید یکی دوتا خیابونا آسفالت شده
  • حسین AE ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 0
    خیابان شهید رئیسی وکوچه های منتهی به خیابان شهیدبهشتی وپارک بوستان ،چند سال است که وضعیت مناسبی ندارند چندین بار با مسئولین مطرح شده ولی گوش شنوا؟:؟؟