کمبود انسولین در بادرود همچنان ادامه دارد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بادرود گفت: بیماران دیابتی شهر بادرود با گذشت دو ماه از سال هنوز هم با کمبود انسولین مواجه هستند.

حسین میرزاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گلایه از کمبود انسولین لومیر در بادرود اظهار کرد: متأسفانه بیماران دیابتی شهر بادرود با گذشت با گذشت دو ماه از سال هنوز هم با کمبود انسولین مواجه هستند.

وی افزود: سوءمدیریت موجود در معاونت دارویی و شرکت‌های پخش داروی استان اصفهان از حدود دو ماه قبل تاکنون سبب شده با وجود پیگیری‌ها در هفته‌های اخیر، انسولین به خصوص نوع لومیر در داروخانه‌های سطح شهر بادرود یافت نشود و مردم در تهیه آن با مشکلات زیادی روبرو شوند.

نماینده اصفهان در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: در تمام داروخانه‌های کاشان انسولین به وفور یافت می‌شود اما داروخانه‌های شهر بادرود که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار دارند با کمبود شدید انسولین برای بیماران دیابتی مواجه هستند.

میرزاییان ابراز امیدواری کرد هرچه سریع‌تر مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به رفع این مشکل اقدام اساسی انجام دهند.

به گزارش ایمنا، بیماران دیابتی در بادرود در ماه‌های اخیر از کمبود انسولین گلایه دارند و با وجود مراجعه مکرر به داروخانه‌ها نمی‌توانند داروی مورد نیاز خود را تأمین کنند.

کد خبر 424510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.