آخرین آمار ابتلاء به کرونا در اصفهان در ۲۹ اردیبهشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید به ابتلا و بستری ۸۳ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های ۲۲ مرکز درمانی استان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: روند بیماران سرپائی با علائم کرونا رو به افزایش است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۸۳ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی تاکید کرد: اکنون درمجموع تعداد ۳۸۲ نفر از بیماران کووید ۱۹ را در بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت و دریافت خدمات داریم و متأسفانه از این تعداد ۱۰۴ نفر به نسبت وضعیت جسمی وخیم‌تری را دارند و این تعداد بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی تصریح کرد: روند بیماران سرپایی با علائم کرونا در استان رو به افزایش است. برای رسیدن به مرحله مهار این بیماری در استان فاصله داریم و از شهروندان تقاضا داریم از ترددهای غیر ضروری در اجتماع خودداری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار کرد: امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی و توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی به زودی شاهد کاهش آمار و روند نزولی ابتلاء به این بیماری و در اولین فرصت مرتفع شدن کووید ۱۹ در استان باشیم.

کد خبر 424472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.