ارزش‌های دفاع مقدس در برنامه فرهنگی شهر جایگاه ویژه‌ای دارد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: مجموعه فعالیت‌های مرتبط با ارزش‌های دفاع مقدس در برنامه‌های سالانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد جایگاه ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ملازینلی در دیدار با مدیران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد اظهار کرد: کار فرهنگی در صورتی اثرگذار است که استمرار داشته باشد و با کارهای مقطعی و زودگذر نباید خیلی منتظر اثرگذاری بالا باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد افزود: موضوع بسیار مهمی که در ارتباط با فعالیت‌های فرهنگی باید به آن توجه شود، همراهی و همکاری ادارات و نهادهای مختلف است و در این صورت می‌توان اقدامات فرهنگی را با گستردگی بسیار بیشتر برگزار کرد.

ملازینلی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های باغ موزه دفاع مقدس یزد تاکید کرد: از ظرفیت این فضا باید برای برگزاری مراسم‌های مختلف فرهنگی استفاده شود تا زمینه ارتباط و آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم با این فضا فراهم شود.

وی کار برای شهدا را افتخاری بزرگ دانست و افزود: قطعاً آنگونه که باید در این حوزه هنوز اقدامی نشده و لازم است بیش از پیش نسبت به معرفی شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان تلاش شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه ابزار هنر بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ و فرهنگ‌سازی است، عنوان کرد: در حوزه ایثار و شهادت هم باید بیش از پیش از این ابزار مهم استفاده شود.

کد خبر 424467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.