احداث مسیر دوچرخه در بلوار شهید سلیمانی قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: مسیر دوچرخه بلوار شهید سردارسلیمانی حدفاصل تقاطع آیت‌الله مدتی تا بلوار معلم احداث و با نصب جداکننده‌های فلزی ایمن سازی شد.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری با بیان اینکه احداث مسیرهای دوچرخه بر اساس طرح جامع ترافیک شهر قزوین با جدیت پیگیری می‌شود، اظهار کرد: بر این اساس هر ساله بخشی از مسیرهای دوچرخه سطح شهر احداث و سپس با استفاده از ملزومات ترافیکی مانند جداکننده‌های فلزی ایمن‌سازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در این راستا مسیر دوچرخه بلوار شهید سردار سلیمانی به طول یک کیلومتر حد فاصل تقاطع آیت‌الله مدنی تا بلوار معلم احداث و ایمن‌سازی شد.

جهانگیری گفت: تسریع در احداث و ایمن‌سازی این مسیر در راستای درخواست‌های شهروندان علاقمند به دوچرخه‌سواری در معابر سطح شهر و برای رفاه حال شهروندان در اولویت قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اهمیت ایمن سازی مسیرهای دوچرخه، به محض احداث این مسیرها اقدامات ایمن سازی از قبیل خط کشی و نصب جداکننده‌ها انجام شد تا شهروندان برای دوچرخه‌سواری در این مسیرها دغدغه‌ای برای ایمنی مسیر نداشته باشند.

کد خبر 424429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.