فیروزی پور: هدف از راه اندازی بسیج تنها کمک به بعد نظامی کشور نیست

منتخب مردم نطنز و بادرود و قمصر در مجلس یازدهم گفت: هدف از راه اندازی بسیج تنها کمک به بعد نظامی کشور نیست و باید در همه عرصه‌ها نمونه بوده و حرف اول را بزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمت الله فیروزی پور با حضور در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه مقاومت سیدالشهدا (ع) بادرود اظهار کرد: بسیج از نهادهای مؤثر ولایت‌مداری است که روز به روز در حال شکوفایی بوده و امروز در میان مردم فراگیر شده است.

وی خاطرنشان کرد: قوی‌ترین و کارآمدترین سنگر برای حفظ نظام، شرف، عظمت، اقتدار، استقلال، پیشرفت همه‌جانبه و توسعه پایدار، همان سنگر بصیرت، معنویت، استقامت و تقوا در زیر پرچم عزت بخش ولایت و رهبری است که نقشه راه مردم بوده و بسیج مردمی باید بر اساس همین معیارها محاسبه حرکت کند.

منتخب مردم نطنز و بادرود و قمصر در مجلس یازدهم ادامه داد: فرهنگ و تفکر بسیجی، فرهنگ دین مداری، خدا محوری و ولایت مداری است و هرکس با فرهنگ عاشورا آشنا باشد و به آن عمل کند، بسیجی است.

فیروزی پور ضمن تقدیر از فعالیت بسیجیان شهرستان نطنز در راستای کمک‌های مومنانه، گفت: هدف از راه اندازی بسیج تنها کمک به بعد نظامی کشور نیست و باید در همه عرصه‌ها نمونه بوده و حرف اول را بزند.

وی بسیج را یک فرهنگ و اعتقاد دانست و افزود: بسیجی و فرهنگ آن مقدس بوده و باید این قداست را حفظ کنیم. بسیجی باید دارای قدرت فکر و اراده باشد و مسائل سیاسی روز را تحلیل و کنکاش کند؛ و نباید ساده‌اندیش و سطحی‌نگر باشد. بسیجی واقعی اهل گذشت و ایثار و قانونمند در همه امور است.

کد خبر 424426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.