۵۷ هزار نفر در اصفهان مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند/ابلاغیه‌ای برای پرداخت نداریم

معاون بیمه‌ای اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان، گفت: طبق آخرین فهرستی که از طرف اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به دست ما رسیده است ۶۴ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کرده‌اند که ۵۷ هزار نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری هستند اما تاکنون هیچ نوع ابلاغی در زمینه پرداخت نداشته‌ایم.

عبدالرسول آقاهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص افراد متقاضی بیمه بیکاری به دلیل بیماری کرونا، اظهار کرد: طبق آخرین فهرستی که از طرف اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به دست ما رسیده است ۶۴ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کرده‌اند.

وی در خصوص تعداد مشمولان افزود: ۵۷ هزار نفر از این تعداد که در سامانه ثبت نام کرده‌اند مشمول دریافت بیمه بیکاری هستند و صلاحیت آنها برای دریافت تائید شده است.

معاون بیمه‌ای اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه هیچ اقدامی در زمینه پرداخت به مشمولان انجام نشده است، گفت: هنوز هیچ گونه ابلاغی برای پرداخت بیمه بیکاری به این افراد نداشته‌ایم.

وی در خصوص دلایل این موضوع، تصریح کرد: سازمان مدیریت برنامه‌ریزی و سازمان تأمین اجتماعی به دنبال تأمین اعتبار برای پرداخت به این افراد هستند که جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده اما هنوز تصمیم نهایی برای ابلاغ صورت نگرفته است.

آقاهادی در خصوص جزئیات این موضوع اظهار کرد: هنوز هیچ گونه ضوابطی به استان‌ها ابلاغ نشده و از جزئیات این موضوع اعم از نحوه پرداخت، مبلغ و مدت پرداخت هیچ گونه اطلاعی در دست نیست و موضوع هنوز نامشخص است.

کد خبر 424424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.