اجرای دوباره طرح ترافیک در  پایتخت/احداث "پارک دوستدار کودک" در کرج

در این بسته خبری از ایجاد پارک "دوستدار کودک" در کرج تا لزوم رسیدگی فوری بافت فرسوده قزوین و آراستن پارک‌ها و میادین سنندج با ۲۱ هزار جعبه گل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اطفا حریق گسترده کارخانه چسب قم

حمید کریمی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به حریق گسترده دریکی از کارخانه‌های تولید چسب شهرک صنعتی شکوهیه استان گفت: این حریق با حضور ۴۰ آتش نشانی و ۱۳ دستگاه عملیاتی دقایقی پیش اطفا شد.

اجرای طرح ترافیک بعد از عید فطر قطعی است

مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اجرای طرح ترافیک در اولین روز بعد از عید فطر قطعی است و از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر اجرا می‌شود.

آراستن پارک‌ها و میادین سنندج با ۲۱ هزار جعبه گل

عرفان فتحی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سنندج گفت: با هدف ایجاد فضای بانشاط، طرح گل‌کاری پاییزه پارک‌ها و میادین سطح شهر سنندج اجرا شد.

افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های شهر اصفهان

هادی منوچهری، مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های شهر اصفهان در مقایسه با سال گذشته به تصویب رسید.

ایجاد پارک "دوستدار کودک" در کرج

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: اولین پارک موضوعی دوستدار کودک در البرز در ضلع شرقی پارک نبوت ساخته خواهد شد.

سمپاشی درختان گرگان با سموم ارگانیک

یحیی ستوده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان گفت: شهروندان گرگانی در صورت نیاز می‌توانند با این سازمان تماس گرفته و از خدماتی مانند سمپاشی رایگان درختان داخل منزل خود برخوردار شوند.

خطر برای حاشیه‌نشینان سد منجیل

بابک خیر زاده، شهردار منجیل گفت: یکی از مشکلات و بحران‌هایی که در این شهر وجود دارد و جزو دغدغه‌های مجموعه شهرداری و مدیریت شهری است، رانش ساختمان‌های ساخته شده در حاشیه سد منجیل است که نزدیک به ۵۰ خانوار در این منطقه زندگی می‌کنند و خطر هر لحظه جان آنان را تهدید می‌کند.

ارائه خدمات بهتر موجب تقویت سازمان همیاری‌ها می‌شود

مهدی جمالی نژاد، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان لرستان گفت: ارائه خدمات بهتر و باکیفیت توسط واحدهای تابعه سازمان موجب تقویت آن‌ها و عبور از مشکلات این نهاد می‌شود.

بافت فرسوده قزوین نیازمند رسیدگی فوری

سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین گفت: در این شهر ۵۰۰ هکتار بافت فرسوده وجود دارد که هر روز فرسوده‌تر می‌شود و ۱۵۰ هزار نفر را دچار مشکل کرده است.

بازگشایی بازار ماهی‌فروشان بندرعباس

علی عامری سیاهویی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از بازگشایی مجدد بازار ماهی‌فروشان با سخت‌گیری بیشتر در رعایت مسائل بهداشتی خبر داد.

کد خبر 424415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.