الیکا عبدالرزاقی مهمان کتاب‌باز می‌شود

الیکا عبدالرزاقی امشب، دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه مهمان ویژه برنامه "کتاب‌باز" خواهد بود و از انتخاب‌ کتاب‌های مناسب برای سنین مختلف خواهد گفت.

به گزارش ایمنا، ویژه برنامه "کتاب باز" که در ماه مبارک رمضان پنجمین فصل خود را روی آنتن شبکه نسیم می‌برد، برنامه‌ای است که با اجرای سروش صحت میزبان اهالی هنر، هنرمندان، شاعران، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده در حوزه‌های مختلف است.

امشب، دوشنبه ۲۹ اردیبهشت، الیکا عبدالرزاقی مهمان ویژه‌برنامه کتاب‌باز و سروش صحت خواهد بود. این بازیگر سینما و تلویزیون در این برنامه از انتخاب کتاب‌های مناسب برای سنین مختلف خواهد گفت. عبدالرزاقی همچنین از تفاوت خوانش کتاب در نسخه‌های ارائه شده صوتی توسط بازیگران نسبت به دیگر فعالان این عرصه صحبت خواهد کرد.

در بخش دیگری از این برنامه مسعود فراستی به عنوان کارشناس کتاب حضور خواهد داشت. فراستی که پیش از این در سه قسمت از این برنامه حضور داشته و مباحثی را پیرامون "مرگ مؤلف" پی گرفته است، در چهارمین قسمت از این مباحث، دربار برتریِ اثر نسبت به مؤلف می‌گوید.

ویژه برنامه کتاب‌باز به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان، در ایام مبارک رمضان، هر شب ساعت ۱۹ به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. این برنامه در ساعات ۴، ۹ و ۱۳ بازپخش می‌شود. با توجه به تغییری که ویروس کرونا در سبک زندگی امروز به وجود آورده است، برنامه‌ کتاب‌باز هر شب یک بسته پیشنهادی فرهنگی متناسب ایام را به مخاطبان معرفی می‌کند.

کد خبر 424413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.