قرارداد پرسپولیس با کارگزار جدید مانع حضور رادوشوویچ در لایو ایمنا

در حالی که بنا بود "رادوشویچ" امشب - ۲۹ اردیبهشت ماه - میهمان لایو اینستاگرامی پیج رسمی خبرگزاری ایمنا باشد، با قرارداد کارگزار جدید باشگاه این گفت و گوی زنده تا اطلاع ثانوی لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که از چند روز پیش با هماهنگی توسط خبرگزاری ایمنا، بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس قرار بود امشب - ۲۹ اردیبهشت ماه - از ساعت ۲۱ و ۳۰ میهمان لایو اینستاگرامی صفحه رسمی این رسانه باشد، با توجه به قرارداد این باشگاه با کارگزار جدید خود نمی‌تواند در گفت و گوی امشب حضور یابد.

طبق گفته مسئولان پرسپولیس در قرارداد جنجال برانگیزی که چند روز پیش میان این باشگاه و کارگزار جدید خود، یعنی آتیه داده‌پرداز منعقد شده‌است، حق مصاحبه تصویری اینترنتی و تلویزیونی بازیکنان سرخ‌پوش به این اسپانسر واگذار شده است. در این شرایط و علی‌رغم تمایلی که رادوشوویچ برای صحبت با هواداران پرسپولیس از طریق لایو اینستاگرامی نشان داد، اجازه حضور به او داده نشد. با وجود اینکه مسئولان رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس قول مساعدت برای جلب رضایت کارگزار خود را داده‌اند، این گفت و گوی اینستاگرامی تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

کد خبر 424388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.