ورزش نقش مهمی در شادی و ناراحتی ملت دارد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تغییر مستمر سرمربی امیدها تصمیم اشتباهی بود. باید فدراسیون تصمیم می گرفت یک سرمربی انتخاب شود و همان کار را ادامه دهد.

به گزارش ایمنا، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه اهدای جام و مدال به موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک گفت: ورزش یک نقش مهم در شادی و ناراحتی ملت دارد. اتفاقاتی که در آخر سال در کشور رخ داد، باعث شد تا جامعه ورزش هم همدلی کند. در سال ۹۸ آنچه اتفاق افتاد، مثبت بود و ۵۲ سهمیه گرفتیم.

وی با اشاره به ماجراهای تعویق المپیک و برنامه‌های کمیته افزود: کمیته بین المللی المپیک توکیو اصرار دارد ما این رویداد را ۲۰۲۰ بنامیم هر چند در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. بخشی از رشته‌های ورزشی تمرینات خود را آغاز می‌کنند اما آنچه اهمیت دارد سلامتی ورزشکاران است. با آغاز اردوها یکسال زمان خواهیم داشت. جلسات مستمر بین سجادی و تیم سرپرستی با فدراسیون‌ها برقرار است.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره اینکه در فوتبال نتوانستیم راهی المپیک شویم، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که این امید با ۳ چالش مواجه بود؛ تغییر مستمر سرمربی که این تصمیم اشتباهی بود. باید فدراسیون تصمیم می‌گرفت یک سرمربی انتخاب شود و همان کار را ادامه دهد. مشکل دیگر اینکه باشگاه‌ها بازیکن نمی‌دادند و برخی شب قبل اضافه شدند. چالش دیگر رقبا بودند. ما مسئولیت را قبول کردیم. من قضاوت نمی‌کنم و فقط آنچه اتفاق افتاده بود، تشریح کردم.

صالحی امیری درباره وضعیت المپیکی‌ها گفت: ما از فدراسیون‌ها دعوت کردیم، صحبت‌هایی در خصوص نحوه آغاز اردوها مطرح شد. قرار شد بسته‌هایی را به قهرمانان بدهیم و فضاها آماده شود. ما در بیست و دوم همین ماه قسط اول قهرمانان را براساس نرخ بانک مرکزی پرداخت کرده ایم.

منبع: فارس

کد خبر 424382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.