۲۰۹ حریق و حادثه در اصفهان رخ داده است

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع ۲۰۹ حادثه و حریق طی یک هفته اخیر در اصفهان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اعلام افزایش ۴۶ درصد مجموع حریق و حوادث طی یک هفته اخیر اظهار کرد: علی رغم آموزش‌های ارائه شده و انجام اقدامات پیشگیرانه از ۲۰ تا ۲۶ اردیبهشت شاهد افزایش چشمگیر حوادث در شهر اصفهان بودیم.

وی با تاکید بر اینکه در دوران قرنطینه شاهد کاهش حوادث در اصفهان بودیم، تصریح کرد: این در حالی است که طی یک هفته اخیر ۸۲ حریق گزارش شده است که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۵۶ حریق بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی یک هفته اخیر ۱۲۷ مورد حادثه در شهر اصفهان گزارش شده است، ادامه داد: این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۱۱۲ مورد بوده است.

وی تعداد کل گزارش‌های مردمی به ستاد فرماندهی آتش نشانی را طی ۲۰ تا ۲۶ اردیبهشت ماه امسال ۲۰۹ مورد اعلام کرد و گفت: این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۱۶۸ مورد بوده است.

کاوه آهنگران اضافه کرد: باید توجه داشت که در حوادث آسانسور، تصادف، گیر کردن حلقه در انگشت، حریق در اماکن صنعتی و سقوط درخت کاهش آمار و در حوادث مانند محبوس شدن در اماکن، حریق منزل مسکونی، مهار یا نجات حیوانات، حریق وسیله نقلیه، حوادث مرتبط با ساختمان، رؤیت مار، گیر کردن و یا سقوط از کوه، اماکن تجاری و حریق ضایعات افزایش آمار داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه طی ییک هفته اخیر سه حریق مهم در شهر اصفهان داشتیم، افزود: برای امدادرسانی در حوادث مجتمع مسکونی ۱۲ طبقه در حکیم شفائی، آتش سوزی تولیدی لباس در چهارباغ و حادثه آتش سوزی در تعمیرگاه بیش از ۲۰۰ نیروی آتش نشانی درگیر شدند.

دو حادثه در صبح امروز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به دو حادثه صبح امروز در اصفهان اشاره کرد و افزود: ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه حریق زیرزمینی منزل مسکونی در خیابان مقداد خیابان آتش گزارش شد که نیروهای امداد و نجات ار ایستگاه‌های ۱۴ و یک به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه سه نفر محبوس شدند که پس از آزادسازی تحویل نیروهای اورژانس شدند.

کاوه آهنگران همچنین به حادثه حریق در منزل مسکونی در خیابان باغ دریاچه اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت ۱۰ و سه دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد.

وی افزود: این حریق در طبقه اول منزل مسکونی سه طبقه رخ داد که با سرعت عمل، درایت و هوشمندی آتش نشانان ایستگاه شماره یک در کمترین زمان ممکن اطفا شد.

کد خبر 424381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    واقعا دست دولت روحانی درد نکنه که فکر اون سه میلیون نفر بود تورا خدا قطع نکنید بیشتر به فکر اونها باشید واقعا نیازمندن ممنون