انجام بیش از ۴۸۰ هزار نوبت ضدعفونی ناوگان حمل‌ونقل مشهد

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از انجام بیش از ۴۸۰ هزار نوبت ضدعفونی ناوگان حمل ونقل عمومی در ۶۵ روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، خلیل الله کاظمی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه حمل‌ونقل عمومی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: از ۱۹ اسفند تا ۲۴ اردیبهشت ماه ۴۸۰ هزار نوبت ناوگان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و خودروهای مراجعه‌کننده به مراکز معاینه فنی خودرو ضد عفونی شده است.

وی افزود: در این مدت بیش از دو میلیون و۶۶۰ هزار و ۶۸۸ مترمربع از اماکن مرتبط با این معاونت از جمله پایانه‌های مسافربری، ایستگاه‌های اتوبوس و مراکز معاینه فنی خودرو ضدعفونی شده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد به تعداد ماسک و دستکش توزیع شده در میان فعالان حوزه عمران و حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد اشاره و بیان کرد: در ۶۵ روز گذشت بیش از ۲۳۲ هزار و ۹۰۳ عدد ماسک و دستکش میان اتوبوس‌رانان، تاکسیرانان و سایر افراد فعال در این حوزه توزیع شده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: در این مدت ۸۹ هزار و ۱۲۵ لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز برای ضدعفونی اماکن و ناوگان حمل و نقل عمومی تأمین و به‌کاربرده شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۱۰۷ هزار و ۳۹ عدد مایع ضدعفونی کننده دست بین مسافران، اتوبوس‌رانان و تاکسیرانان مشهدی توزیع شده است.

کد خبر 424333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.