درخواست غرامت ۲۸ میلیاردی جنتلمن ایتالیایی

آندره آ استراماچونی سرمربی سابق و موفق آبی‌ها به شکل رسمی از این باشگاه شکایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "بعد از کرونا به ایران می‌آیم" به اظهارات کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران و فعلی کلمبیا پرداخت، کسی که دوران طلایی را روی نیمکت تیم ملی تجربه کرد و حالا در این روزها دلتنگ ستاره‌های خود شده است.

"گل" با عنوان"درخواست غرامت ۲۸ میلیاردی جنتلمن ایتالیایی" به شکایت رسمی آندره آ استراماچونی از استقلال پرداخت، کسی که گویا شکایتش به مانند برانکو می‌تواند بر خلاف روزهای حضورش در ایران روزهای تلخی را برای باشگاه تهرانی رقم بزند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "آن سال تونی قهرمانی را از تراکتور گرفت" به اظهارات اسدی پرداخت، اظهاراتی که بر ضد مربی گفته می‌شود که طلایی‌ترین دوران تیم پر طرفدار تبریزی را رقم زد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "جدایی قریب الوقوع دیاباته از آبی‌ها" به تغییر موضع مدیر برنامه‌های شیخ دیاباته پرداخت، تغییر موضعی که موجب می‌شود دیاباته بیش از پیش از تهران دور شود.

"ایران ورزشی" با عنوان"چرا اینقدر خارجی پرست هستیم" به گلایه شجاع خلیل زاده از فوتبال دوستان پرداخت، گلایه‌ای که البته با توجه به وضعیت فوتبال ایران و وضعیت خارجی‌ها نسبت به ما بی ربط نیز نیست.

"پیروزی" با عنوان"کرونا فعلاً مهمان ماست پس بهانه نیاوریم" به اظهارات افشین پیروانی در خصوص ادامه لیگ پرداخت، کسی که مدعی است برگزاری فوتبال نباید وابسته به شیوع و وجود کرونا در کشور باشد.

"صدای سپاهان" با عنوان "اگر مصائب آن روزهای سپاهان به سرتان می‌آمد چه می‌گفتید " به اظهارات محرم نویدکیا در خصوص لزوم جنگ سپاهان برای قهرمانی تا آخرین لحظات پرداخت، جنگی که چه بسا منجر به قهرمانی این تیم نیز بشود.

کد خبر 424322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.