حمایت صندوق نوآوری و دانش‌بنیان‌ها برای تحقق جهش تولید

مدیر نظارت صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: باور داریم که هرچه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان افزایش یابد، بیشتر وارد عرصه‌های اقتصادی می‌شوند و می‌توانند برای اهداف بلند مدت برنامه‌ریزی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

" محمد محمودیان، مدیر نظارت صندوق نوآوری و شکوفایی در برنامه "نقش جهش تولید در شرکت‌های دانش‌بنیان؛ موانع و پیش نیازهای آن" خدمات صندوق برای رفع موانع تولید در شرایط کنونی کشور را تشریح کرد.

محمودیان در این برنامه در مورد موانع و چالش‌های موجود برای توسعه فعالیت و تولید شرکت‌های دانش بنیان گفت: ما باور داریم که هرچه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان افزایش یابد، بیشتر وارد عرصه‌های اقتصادی می‌شوند و می‌توانند برای اهداف بلند مدت برنامه‌ریزی داشته باشند به عنوان مثال صندوق با خدمت حفاظت از مالکیت فکری، فناوری را بیمه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد که هرچه مطالبه‌گری شرکت‌های دانش‌بنیان بیشتر باشد، پاسخگویی صندوق نوآوری و شکوفایی نیز بیشتر خواهد شد و اگر شرکتی در این زیست بوم نوآوری نیاز خاصی داشته باشد که در سبد خدمات صندوق نباشد ایجاد خواهد شد. صندوق نوآوری و شکوفایی همیشه دست همکاری و دوستی به سمت فعالان این زیست‌بوم دراز می‌کند."

کد خبر 424321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.