پارکینگ‌ها حق پذیرش خودروی بدون پلاک را ندارند

معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: محدودیت‌هایی برای خودروهای فاقد پلاک که در پارکینگ‌ها قراردارند درنظر گرفته شده و پارکینگ‌ها حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صمت در حاشیه نشست اخیر کمیته خودرو:

محدودیت‌هایی برای خودروهای فاقد پلاک که در پارکینگ‌ها قرار دارند در نظر گرفته شده است.. پارکینگ‌ها حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند

محدودیت‌های جدیدی برای متقاضیان خودرو نیز وضع شده است. چهار مؤلفه در موقع ثبت نام باید توسط متقاضیان رعایت شود، هر کدملی فقط یک خودرو می‌تواند بخرد و در موقع ثبت نام کارت ملی، گواهی نامه، حساب بانکی و سیم کارت باید به نام شخص متقاضی ثبت نام باشد و در صورت مهیا نبودن هر یک از این شرایط امکان ثبت نام برای شخص فراهم نخواهد شد.

همچنین متقاضی باید سن بالای ۱۸ سال و گواهینامه رانندگی داشته باشد و در ۳۶ ماه گذشته از هیچیک از خودروسازان خودرویی دریافت نکرده باشد.

در فروش فوق‌العاده سند یکسال در رهن باقی می‌ماند. هیچکدام از قراردادها امکان صلح نخواهد داشت تا مصرف کننده واقعی وارد فرآیند ثبت نام بشود.

اگر خودرویی از شرکت تحویل گرفته بشود و ظرف سه ماه برای سرویس اولیه مراجعه نکند گارانتی آن لغو خواهد شد و شرکت خودروساز حق ارائه سرویس به این خودرو را نخواهد داشت."

کد خبر 424302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.