۷ دقیقه وقت اضافه ناعادلانه بود

چهارصد و شصت و یکمین شماره رسانه الکترونیکی "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "۷ دقیقه وقت اضافه ناعادلانه بود" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های سید مهدی سید صالحی دارد. سید صالحی می‌گوید: "فکر نمی‌کردم پرسپولیس دقیقه ۹۶ گل بزند. اگر سپاهان برق یا صنعت را می‌برد قهرمان می‌شد. او افزوده: بعد از گل احسان حاج صفی خیلی خوب بازی را مدیریت کردیم تا اینکه آقای مظفری آن خطا را گرفت. ولی من نمی‌دانم چرا ۷ دقیقه وقت اضافه گرفتند. از هر بازی بخواهند اینطور دقیق بگیرند که همه بازی‌ها آن قدر وقت تلف شده دارند! "

"مثل اینست که بگوییم کرونا ۸ - کارمندان بانک صفر" عنوان دیگری از این روزنامه است که اختصاص به صحبت‌های اسماعیل شریفات دارد. شریفات گفته: "این استوری‌های مشترک و ماجرای کرونا یک-فوتبال صفر واقعاً اتفاق خوبی نیست. الان در این دوران بسیاری از کارمندان بانک و خیلی از مشاغل متأسفانه براثر این ویروس فوت کرده‌اند. پس اگر این طور است باید بگوییم کرونا ۸- کارمندان بانک صفر؟ متأسفانه این جوسازی که به وجود آمده فضا را مسموم کرده است."

"لیگ بانوان چیزی مثل جوجه اردک زشت" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به مقایسه لیگ آقایان با لیگ بانوان دارد. نویسنده این مقایسه بر این باور است که در سه ماه اخیر و با تعطیلی دائم رقابت‌های لیگ برتر با حرف‌وحدیث و گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر برگزاری و یا تعطیلی کامل رقابت‌های آقایان روبرو بودیم، اما کمترین اظهارنظری تاکنون درباره برگزاری و یا عدم برگزاری بازی‌های لیگ برتر بانوان نشده است. او افزوده: اتفاقی که طبیعتاً باید در وهله اول توسط نایب‌رئیس بانوی فدراسیون فوتبال می‌افتاد، اما این‌گونه نشد. ظاهراً لیگ بانوان، چیزی مثل جوجه اردک زشت است!

برای مشاهده صفحات روزنامه فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 424297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.