شرکت ریدلی اسکات و اپل با هم قرارداد تلویزیونی بستند

در حالی که چند کمپانی تلویزیونی در تلاش بودند تا با شرکت تولید فیلم ریدلی اسکات قرارداد ببندند، اپل از این تلاش موفق بیرون آمد.

به گزارش ایمنا و به نقل از ورایتی، ریدلی اسکات کارگردان پرکار هالیوودی و شرکت تولید فیلم او که با عنوان «اسکات فری پروداکشنز» فعالیت می‌کند، یک قرارداد تلویزیونی با اپل امضا کرده‌اند. منابع آگاه می‌گویند رقابت برای به توافق رسیدن با این شرکت بسیار نزدیک بود.

تحت این قرارداد چند ساله، «اسکات فری» پروژه‌های مختلف تلویزیونی بین‌المللی برای اپل تی‌وی پلاس تولید می‌کند و ریدلی اسکات، دیوید زاکر، کلیتون کروگر و جوردن شیهان به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه‌ها فعالیت خواهند کرد.

«اسکات فری» که در سال ۱۹۹۵ توسط ریدلی اسکات تأسیس شد، تا به حال لیستی بلند از فیلم‌ها و سریال‌های موفق تولید کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به «تاپ گان» و «مریخی» در سینماها و «همسر خوب» و «مرد در قلعه مرتفع» در تلویزیون اشاره کرد. این شرکت در تاریخ ۲۵ ساله خود بیش از ۱۰۰ نامزدی دریافت جایزه امی داشته و ۲۲ بار موفق به کسب این جایزه شده است. این شرکت همچنین به خاطر پروژه‌های تلویزیونی خود ۲۸ بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است.

«دوئل آخر» متعلق به دیزنی در لیست بلندبالای پروژه‌های بعدی اسکات قرار دارد. این فیلم درام تاریخی است که مت دیمون، آدام درایور، جودی کومر و بن افلک در آن نقش‌آفرینی می‌کنند و قرار است بیست و پنجم دسامبر اکران شود. البته به خاطر پاندمی کرونا ویروس مراحل تولید فیلم متوقف شد. در هر حال هنوز مشخص نیست این مساله چه تأثیری بر تاریخ اکران فیلم داشته باشد.

اسکات پیش از این هم با اپل همکاری داشته و تبلیغ معروف «۱۹۸۴» این شرکت را کارگردانی کرده است. او همچنین قرار است نخستین تجربه کارگردانی تلویزیونی خود را با سریال «بزرگ شده توسط گرگ‌ها» محصول اچ بی‌او مکس داشته باشد و همچنین تهیه‌کننده اجرایی اقتباس شبکه اف‌اکس از سه‌گانه رمان‌های «کارتل» دان وینزلو است.

اپل در حال حاضر با تعداد زیادی از چهره‌های شناخته‌شده از جمله آلفونسو کوارون، آنی وایزمن، جیسون کتمیس، جولیا لوییز-دریفوس، جاستین لین، لی آیزنبرگ، اوپرا وینفری و سایمون کینبرگ قرارداد دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 424289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.