فرودگاه ها در لبنان تا ۱۹ خرداد تعطیل هستند/ اگر بروم نمی توانم به راحتی برای لیگ برگردم

دروازه بان لبنانی ذوب آهن گفت: فرودگاه ها هنوز در لبنان بسته هستند. فقط هواپیمایی میدل ایست(خاورمیانه) به کشورهای مختلف می رود و لبنانی هایی را که قصد دارند به کشور برگردند را بازمی گرداند. اما در حال حاضر فکر می کنم فرودگاه ها تا ۸ ژوئن(۱۹ خرداد) همچنان بسته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی خلیل گلر ۲۹ ساله ذوبی ها که به تازگی پدر خود را از دست داده، به دلیل محدودیت‌های پروازی به خاطر شیوع ویروس کرونا همچنان نتوانسته است به لبنان باز گردد تا در مراسم تشیع پیکر پدرش حضور یابد.

در همین خصوص مهدی خلیل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حقیقت در حال حاضر هیچ پروازی برای بیروت پیدا نمی‌شود و همچنان باید صبر کنم.

دروازه بان ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا نمی توانسته با پرواز غیرمستقیم و توقف در یکی از کشورهای همسایه به لنبان برود، خاطرنشان کرد: فرودگاه‌های لبنان هنوز بسته‌اند. فقط هواپیمایی میدل ایست (خاورمیانه) به کشورهای مختلف می‌رود و لبنانی‌هایی را که قصد دارند به کشور برگردند را بازمی گرداند. اما در حال حاضر فکر می‌کنم فرودگاه‌ها تا ۸ ژوئن (۱۹ خرداد) همچنان بسته باشد.

وی افزود: شاید بتوانم ابتدا به دوحه بروم و سپس از آنجا راهی لبنان بشوم، ولی باید زمان دقیقی را پیدا کنم.

او با اشاره به از سرگیری لیگ برتر و در حالی که از زمان آن بی اطلاع بود، تصریح کرد: همچنین اگر لیگ ادامه پیدا کند نمی‌توانم به راحتی برای شروع مسابقات برگردم، پس باید صبور و قوی باشم. خدا انشالله به زودی تمامی این مشکلات را حل می‌کند.

کد خبر 424259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.