آخرین آمار ابتلاء به کرونا در اصفهان در ۲۸ اردیبهشت ماه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شرایط آمار ابتلا جدید به کرونا ویروس، ترخیص شدگان و تعداد بیماران تحت مراقبت‌های ویژه با وضعیت وخیم‌تر در بیمارستان‌ها در طی ۲۴ ساعت اخیر را تشریح کرد.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۱۰۷ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی افزود: در همین زمان خوشبختانه تعداد ۵۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی بیماری ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را سپری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند تعداد ۴۰۳ نفر است که از این تعداد متأسفانه ۹۵ نفر وضعیت حادتری را دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی اظهار امیدواری کرد: با همراهی همه هم استانی‌ها و مراقبت و دقت بیشتر در بخش موازین بهداشتی و رعایت پروتکل‌ها هر چه زودتر به سمت کاهش موارد ابتلاء به این ویروس پیش رویم.

وی خاطرنشان کرد: لازم است که همشهریان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شستشوی مرتب دست‌ها و قرنطینه خانگی بتوانیم به روند سیر نزولی این بیماری نفس گیر دست یابیم.

کد خبر 424256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راضیه IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    1 0
    خیای جالبه اقای جهانگیری اعلام کردن ۳۴۰ نفر بستری داریم چ جوری ۱۰۷ تاشون تو اصفهان بودن؟