حمایت نیروی انتظامی ازبرنامه‌های فدارسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با سردار رحیمی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی روز شنبه با حضور در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سردار مهماندار رئیس راهنمایی و رانندگی تهران، شهزاد کیانی دبیرکل، فیروزه سیدمهدی نایب رئیس بانوان، بیژن خراسانی مشاور رئیس فدراسیون مهدی شریعتی سرپرست کمیته آموزش، حمید احمدی نیا سرپرست کمیته ارتباطات و بازاریابی فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی حضور داشتند.

در ابتدا جلسه دکتر ناظمی گزارشی از عملکرد و فعالیت‌ها وبرنامه و اهداف فدراسیون و اقدامات انجام شده در خصوص امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین راهنمایی و رانندگی و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در جهت فرهنگ سازی رانندگی ایمن و ساماندهی مسائل مربوط به موتوسواران معیشتی و موتورهای سنگین توصیحاتی ارائه کرد و سپس هر یک از حاضرین نظرهای خود را در جلسه مطرح کردند.

سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ضمن ابراز خوشحالی برای این جلسه و نظرهای مطرح شده اظهار داشت: ما صد در صد از رشته موتورسواری و اتومبیلرانی حمایت خواهیم کرد و با امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در اجرای این برنامه‌ها همکاری خواهیم کرد.

وی افزود: به نظرم بالاترین مسئول در بحث رانندگی و موتورسواری نیروی انتظامی و فدراسیون است. هر روز تعداد زیادی از انسان‌ها جان خود را در این مسیر از دست می‌دهند. استفاده کنندگان از وسایل نقلیه یا قانون را بلد نیستند یا این باور در این افراد ایجاد نشده که به خاطر سلامتی ایمنی امنیت جامعه فرد هم که شده باید قوانین را رعایت کنند.

سردار رحیمی گفت: در رابطه با موضوع خانم‌ها ما برای این موضوع تصمیم گیری نمی‌کنیم و صدور گواهی نامه موتور برای بانوان در اختیار پلیس نیست. قانون فعلاً اجازه نمی‌دهد، این مسئله اجرایی شود

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ بزرگ با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی برای رعایت قوانین و مقررات گفت: در بحث فرهنگ سازی و قرار دادن انرژی‌ها و توان‌هایمان در کنار هم، من صد درصد موافق هستم که این مساله کار شود و بهترین خواستگاه را فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می دانم.

سردار رحیمی ادامه داد: در رابطه با جمع آوری و برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف، ما هم چنین علاقه ایی نداریم چون باور خودمان هم این است که درصد بالایی از این افراد از اقشار متوسط و ضعیف هستند و به عنوان وسیله کار از موتور سیکلت استفاده و امرا معاش می‌کنند.

سردار رحیمی افرود: واقعاً گاهی اوقات ما مجبور می‌شویم برخورد کنیم و اینکه پلیس در مقابل مردم و ورزشکاران قرار بگیرد در کلیه بخش‌ها مخالف هستیم.

رحیمی با اشاره به بعد قهرمانی رشته موتوسورای و اتومبیلرانی گفت: اما در خصوص ورزشکاران حرفه ای که در پیست فعالیت می‌کنند و در مسابقات شرکت می‌کنند، جوانان علاقه مندی هستند که در پیست هیجان خودشان را در چارچوب تعریف شده، تخلیه می‌کنند. به همین دلیل صد در صد موافق هستیم و از این رشته حمایت می‌کنیم.

وی در خصوص بحث‌های اموزشی مشترک افزود: در بحث آموزش‌های مشترک هم ما آمادگی کامل داریم و ظرفیت‌های مشترک تا با فدراسیون که کمک اصلی ترین مرجع موتورسواری و ماشین سواری بتوانیم از ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم و کاملاً برای عموم مردم و حتی برای پرسنل نیروی انتظامی کاری کنیم تا آرامش وامنیت جامعه حفظ شود.

کد خبر 424240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.