اعتمادسازی مهم‌ترین رسالت روابط عمومی شهرداری

شهردار باغستان گفت: تعامل و ارتباط سازنده، دوسویه و مستمر با شهروندان و ایجاد بسترهای لازم برای طرح خواسته‌های عمومی و شهروندی، طراحی مکانیسم‌های مؤثر پیگیری که خود عامل تعیین کننده در اعتماد و اطمینان جهت مشارکت شهروندان است.

به گزارش ایمنا، حسن رنجبر اظهار کرد: بی تردید روابط عمومی، نقشی بسیار مؤثر در بهبود وضعیت سازمان‌ها و ایجاد تعامل بین مجموعه‌ای برون سازمانی دارد و یکی از قوی‌ترین بازوهای مدیریتی است که می‌تواند در موفقیت و رسیدن به اهداف سازمانی مهم واقع شود.

وی استفاده از ظرفیت رسانه‌ای شهرستان در جهت اطلاع رسانی و شفافیت عملکردها را مؤثر خواند و گفت: حضور خبرنگاران حرفه‌ای و اهل قلم شهرستان شهریار یکی از ظرفیت‌های خوبی است که این جامعه بزرگ در زمان بحران به درستی به رسالت خود عمل نموده و توانسته ضمن توجه کامل به مطالبات مردمی بازوی توانمندی برای مدیریت اجرایی شهرستان باشد و نباید از این فرصت غفلت کرد و با هنر خود باید این قابلیت را در مسیر رشد و توسعه شهر به کار ببندیم.

شهردار باغستان ارتباط سازنده و دوسویه با شهروندان را یکی از وظایف روابط عمومی عنوان کرد و افزود: تعامل و ارتباط سازنده، دوسویه و مستمر با شهروندان و ایجاد بسترهای لازم برای طرح خواسته‌های عمومی و شهروندی، طراحی مکانیسم‌های مؤثر پیگیری که خود عامل تعیین کننده در اعتماد و اطمینان جهت مشارکت شهروندان است.

رنجبر گفت: فضاسازی‌های رسانه‌ای کاذب که موجب پرداختن به حواشی و غفلت و فراموشی از مباحث اصلی، کلان و مهم شهر خواهد شد و فرصت سوزی‌های بسیاری به دنبال دارد باید اجتناب کرد.

وی گفت: متأسفانه به علل گوناگون شهرهایی همچون باغستان دارای معضلات و مشکلات انباشته شده بسیاری است، موضوعی که به شکل یک مطالبه گری جدی و مستمر بروز و ظهور دارد، لذا ساماندهی و تبدیل آنها به تصمیم و استراتژی در مدیریت می‌تواند به توسعه شهری و رفع این معضلات کمک نماید و شهر را در مسیر درست قرار دهد.

منبع: مهر

کد خبر 424230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.